DUYURULAR

Bizler


Siirdemeti.Net & Siirdemeti.Org

Bizler Kafkas Üniversitesi Artvin Orman Fakültesi mezunlarından Vedat Uğurcu ,Yusuf Üstündağ ve Ferit Korkmaz. 2004 yılında oluşturmuş olduğumuz bir öğrenci evinde şiirlerimizin internet ortamında yayınlanması kararını aldık. Böylece şiire merakı olan, şiir okumayı ve dinlemeyi seven arkadaşlarımızın katılımınıda sağladık. Gün geçtikçe bizlere destek veren arkadaşlarımızın sitemizde daha fazlasına ulaşmaları için aklımıza gelebilecek her türlü eklemeyi ve düzenlemeyi yaptık. Bunların arasında sesli müzik dinleme, sesli şiir dinleme, isim manaları ,forum sayfamız ve son olarak Radyo yer almaktadır. Öğrencilik yıllarımızda pek fazla script yapımcılığından anlamadığımızdan dolayı ücretsiz portal kurup bir süre böyle devam ettik. İlerleyen zamanlarda çevremizin genişlemesiyle Denyil.com (Deniz Yıldız)'la irtibata gecerek içeriği dar ancak güzel ve sade olmakla beraber şiir dostlarımıza hızlı ve güvenilir bir şiir ortamı yarattık. Ayrıca Ferit Korkmaz sayesinde Siirdemeti.Org domainin Siirdemeti.Net Ekibine kazandırılması sağlanmış ve bu sayede çevremiz biraz daha genişlemiştir Zamanın ilerlemesiyle birlikte online olarak kullanıcılarımızın şiir ekleyebilmesi ve içlerindeki şiir duygularının aktarılmasını sağlayan Forum Menüsü eklenmiştir.Bizlere her türlü desteği veren şiirseverlere minnettarız.Gücümüzün ve nefesimizin yettiği yere kadar sizinleyiz.Esen kalın..(2004 - ....)

 

   

 


ÇALIŞMALARIM

MERSİN İL HAKEM KURULU

MERSİN ASKF

MERSİN HAKEMLER DERNEĞİ

ERSOY MÜHENDİSLİK

GÖZDE GÜMRÜKLEME

MİDESSAN ELEKTRİK VE YANGIN

BİOENERJİ KURS TERAPİ

DENİZ ORMANCILIK

ALİMADEN.COM

SİİRDEMETİ.NET

TEMEL GÖKTÜRK

ÖZLEM DAMLA GÜZELLİK AKADEMİSİ  

MY GARDEN ÇİÇEKÇİLİK  

GENÇ ORMAN

ALİ MADEN

ÇAĞDAŞ ORMANCILIK -

BİOENERJİ MERSİN

KORKMAZ YANGIN GÜVENLİK

-------------------------------------

KİŞİSEL YADA FİRMANIZA WEB SİTESİ YAPTIRMAK İÇİN İRTİBATA GEÇEBİLİRSİNİZ.

Her türlü sorun ve eleştirilerinizi info@siirdemeti.net adresine iletebilirsiniz.

Ferit Korkmaz - Mersin

 

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©