DUYURULAR

Feyza TURKOĞLU VEFASIZA MEKTUP Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Feyza TURKOĞLU

VEFASIZA MEKTUP

bi qün,bni bırakıp gittigin bi qünn..günlerden persembe olacak vefasızım..yine soguk bir kış günü kalbimdee, yine sıcak bi bahar ayı gökyüzünde..gözlerim dolu dolu seni aramaktann..hergünkü yerde beklemekten yorgun dizlerim.yaa kalbim vefasızz ya kalbimm..sorsana bi o ne alemde??..ne alemde biliyormusun vefasızz oo bırakıp gittigin anın acısı,ve ilk karşılaştıgımızı kurdugu hayalin mutluluguyla..evt biliyorum bir zamanlar git demiştim vefasızz..ama o kalbimin sesi deildi..0 gözlerimi kör etmiş aşk acısının nefretiydi.git demiştim çünkü öylesi yakışırdı bizee..sen her gün küçük kızınla dükkanına gelirdin,bense öylee camdan seni izlerdim bi kızına bakardım bi sana..ne kadar masumm derdim ne kadar suçsuzz..her yemek yiyişimde acaba o açmı? die düşünürdüm.ve lokmalar bogazımda düğümlenirdi. tıpkı; şimdi kelimelerin düğümlendigi gibi.sen akşamları sıcacık dükkanında otururdunn bense bi defa yüzünü görmek için camlarda beklerdim..o soguk kış günlerindee..sen gece karının koynuna girer yaTardın,bense yatagımda sanada yer ayırırdım..işte ben seni böyle sevdim vefasızz..annem gibi,kardeşim gibi,canım gibi sevdim seni..
pişman mısın? diyecek olursan hayır! hiçte diilim..hatta bana aşkı tattırdıgın için sana minnettarım..
seninle yaşadım sevginin büyügünü..sende gördüm aşk şefkatini..
şimdi yoksun.. ama unutmaki ben her zaman bir gölge gibi peşinde olacagım..kızma bana ne olur, ben seni hiç UNUTMAYACAGIM...



ONU ÖLÜMÜNE SEVEN SEVGİLİDENN,ÖLÜMÜNE
SEVİLEN VEFASIZ SEVGİLİYE...

Bu şiir toplam 489 kez okundu.
28.02.2007

fırat aksoy
merhaba hayat acımasız bende sevdimve sevilemedim yada sevildiğimi sandım nışana bir gün kala ayrıldı bende duygularımı şiirle ifade ediyorum eğer okursan sevinirim fırat aksoy diye geçiyor yaşadıklarımız aynı olması ve kalemininde güçlü olması bu yorumu yazmama neden oldu gerçek sevgi allah için birbirini seven kişilerde olur terk edemez kolay kolay ölür terk ettiğinde inşalllah seni allah için seveni bulursun ben bulamadım beni öğle seveni yada zannettim öle sevildiğimi msn eklersen sevinirim sakıncası yoksa disci_firataksoy_bursa@hotmail.com dualarım sizinle

1.08.2008 12:46:33


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©