DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

Yeniden Başlamak İstiyorum Fakat....

Her şeyi bırakıp yeniden başlamak istiyorum.Onu unutabilmeyi,onun için geceler boyu hıçkırıklarla ağladığımı unutabilmeyi istiyorum...Artık yoruldum,onu sevmek istemiyor gibiyim?...

Fakat;ne yaparsam yapayım onu sevmekten vazgeçemiyorum...Onsuz olmak istemiyorum da...Her anımı onunla yaşamak,verdiği nefesin yüzüme çarpmasını istiyorum...
Ona dokunabilsem....Dilediğimce sarılabilsem...Gülümseme sebebi ben olsam....Üzüntüsünü paylaştığı kişi olsam mesela....

Çok özledim onu...İçime sığmaz oldu artık yokluğu...O kadar çok özledim ki,resimlerini görür görmez inanılmaz,tarifsiz bir sancı giriyor kalbime....O kadar özledim ki,kendi kendime konuşuyorum onun hayaliyle...

Delirdim mi ne?! Ben böyle değildim...Birisi için her şeyi boşvermezdim önceden. Ne oldu bana? Nasıl oldu? NEDEN böyle oldum??? Neden?...

Bitsin istiyorum onun için çektiğim bu acı ama aynı zamanda bitmesin de istiyorum...Nasıl olacak bu işler...

Sonunu düşünüyorum;sonunu düşünemiyorum...Bizim bir sonumuz yok ki...Hatta 'biz' diye bir şey bile yok! Yok işte!...

Yeniden başlamak istiyorum artık fakat.....Yapamıyorum.....

türkan arslan / 6.08.2013

Bu yazı 353 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Gönderen: kara melek

akışına bırak....

6.09.2013 20:05:14

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©