DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

ÖNERİ VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM

Merhaba. Ben şiir yazmaya yeni başladım sayılır. Henüz yaşım da küçük zaten. Yaklaşık 3-4 ay oldu. Ve artık şiirlerimi burada paylaşmaya karar verdim. Bu kısa sürede kendimi biraz olsun geliştirdim Öncelikle birçok şairin şiirlerini okudum. Okumaktayım da. Ama daha iyi yazabilmek için sizlerin tavsiyelerine ihtiyacım var. Lütfen öneri ve görüşlerinizi bildirin. Teşekkür ederim.

Rana Hatipoğlu / 13.04.2014

Bu yazı 250 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Gönderen: Kafi

Şiir yazmak için fırsat kollama, eğer şiire karşı gerçekten bir ilgin oluşmuşsa zaten o senin yakanı bırakmaz.Fırsat arayan sen değil o olur.Ayrıca şiir yazarken sana yardımcı olacağına inandığım bir şeyi senenle paylaşıyım.Yazarken tek bir çerçeveyle duygularını yansıtma, aksine duygularını bir çok değişik açılardan ele al.Böylelikle renkli bir anlatıma kavuşmuş olursun.Unutma İnsanlar renkli fotoğrafları siyah-beyaz fotoğraflara tercih ederler. Şiirlerinde her okuyanda farklı duygular oluşturarak zengin bir anlatıma kavuşup başarılı eserler ortaya koyabilirsin.
Umut ederim ki bu söylediklerim genç dimağından çıkacak filiz misali güzel şiirlerinin suyu olur.
Kolaylıklar dilerim.

14.04.2014 23:59:47

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©