DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

Korkmuyorum seni sevmekten

Seni özlemeyi, seni sensiz yaşamayı...Seni sensiz düşünmelerimi, yokluğunu bile seviyorum!Belirtemediğim duygular seni inandırmasa da, seni seviyorum.Seni gördüğüm ilk saniyeleri, elini tutup sarıldığım ilk dakikaları hatırlıyor musun?Yüzüne seni seviyorum diyebildiğim ilk saatleri...Birlikte uyuduğumuz ilk geceyi...Hayatımda yaşadığım ve bir daha yaşamayacağım anılarım olacak!

Her döktüğüm göz yaşlarımda,
Seni seviyorum!
Bana yaşattığın ilk duygular için
Seni seviyorum!


Bağırıp çağırmak istiyorum ...
Seni sevdiğimi söylemek, küçük kalinde yer almak, aşkımdan ağlamak!..
İstiyorum işte yeri geldiği zaman.
Eğer sevgimden canın yanmışsa ölmek geçiyor aklımdan, ÖLMEK!...
Senin için ölüm, tatlı bir şey benim için.Çünkü korkmuyorum seni sevmekten.
Beni ben yapan kişiliğimi ortalığa çıkardığın için,
Aklımı başımdan aldığın için,
Bana güzel güzel anılar bıraktığın için,
Beni yanlızlıktan çekip aldığın için...
Bir kez daha söylemek istiyorum...Seni seviyorum.


Seninle aynı şehirde olduğum, aynı yıldızlara baktığım, aynı havayı soluduğum, aynı güneşe günaydın, geceleri aynı aya iyi geceler diyebildiğim...Geceleri rüyamda kabusler yerine seni göre bildiğim, her gece yatmadan yıldızlara O’nu seviyorum diyebildiğim için, Allaha şükrediyorum.

Seni seviyorum, sevmekten korkmuyorum!


Hayallerim vardı; seninle beraber gülüp ağlamak...
Düşlerim vardı; kalbinde yer alabilmek...
Kabuslarım vardı; seni benden ayırmaya çalışan...
Ama hayallerimde ve düşlerimde seni düşünmeme sebep olduğun için, seni seviyorum..ve bu saatte uyanmama mazeretim olan kabusuma, teşekkür ederim.Bana bu satırları yazmama sebep olduğu için.

Duy beni ruh ikizim, kalbim, gözyaşlarım, damarımda akan kanım...Her geçen gün daha da bağlanıyorum sana.Eminim ki aşığım sana.Seni sevgimle üzdüğümü biliyorum ama başkasının seni üzmesindense, seni sevgimle üzmeyi isterim.

Seni çok ama çok seviyorum...

Aykut Hayati GÜNDOĞDU (Antallium)

Aykut Hayati GÜNDOĞDU / 10.08.2011

Bu yazı 538 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©