DUYURULAR

Mehmet Kızılkoca M E Z İ Y E T İ H A K İ M F A Z l L B E Y(Hatıra Şiir) Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mehmet Kızılkoca (canmehmet)

M E Z İ Y E T İ H A K İ M F A Z l L B E Y(Hatıra Şiir)

Yurdumun en süratli, insanlık bilgili Hakimine benden selam olsun.
Ondadır;mülkün temeli olan hukuki adalet ve kale gibi hukuki bilgi.
O,insan ü arifan ı pehlivan ı hukuk u mücevher i insan ü kamildir,inan.
Yurdumun en süratli, insanlık bilgili Hakimine benden selam olsun.


Fethetti gönlümüzü süratli hukuku,engin insanlığı ve yıldız hukuku ile dostlar!.
Sevgisi gönüllerde, dürüslüğü ,yöneticiliği ve adaleti dillerde bitevi inan O’nun.
Ne merhametine, ne de insanlığına diyecek kelime bulamaz hiç bir kimse O’nun.
Fethetti gönlümüzü süratli hukuku,engin insanlığı ve yıldız hukuku ile dostlar!.

Zatıalinizin ayağına değmesin asla taşlar,gözünüzden çıkmasın , sevinçten gayri yaşlar.
Hayat güldürsün sizi,yüzünüzden eksilmesin katiyen bitmesin; ey dost u habib i, gülücükler.
Dilerim gönlünüz sevgiyle ve neşeyle dolsun;haneniz günlük gülüstanlık,mekanınız şen olsun.
Aile efradınız ve evlad ü ıyaliniz ile acısız hayat,uzun ömür ile,yaşayın;haşre dek,ey habibi.
Zatıalinizin ayağına değmesin asla taşlar,gözünüzden çıkmasın , sevinçten gayri yaşlar.

Mehmet derki Türk Adaletine ne güzel örnek oldunuz;yüzünüz ak olsun;kıymetiniz hiç eksilmesin.
Yaptıklarınız ile inanın bana, ne çok gönül kazandınız;unutulmazsınız asla ey muhterem.
Türk adaletinin kalbinde efendim taht kurdunuz,şefkatli olmayı efendim ne kadarda seversiniz.
Derya olmuş ve engin ilminle,yüçceleşmiş simanla, engin ruhun ile bir elmas olmuşsun inanın.

Hakim Fazıl Bey’e
sevgi,esenlik, ömür
boyu gülme ,acısız
hayat,basarılar ve
mutluluklar dileğimle……………

Bu şiir toplam 710 kez okundu.
3.05.2013 15:29:32

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©