DUYURULAR

Mehmet Kızılkoca H A K İ M F A T İ H B E Y(Hatıra Şiir) Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mehmet Kızılkoca (canmehmet)

H A K İ M F A T İ H B E Y(Hatıra Şiir)



Hakim Fatih Bey insan ü arifansın, pehlivan ı hukuksun bir mücevhersin merhaba.
Amacın tecelli ettirmek adaleti mülkte, ey, hukuk u habib i harika merhaba.
Kale gibi sağlam ,engin hukuki bilginle,yıldız ı hukuksun efendim merhaba.
İnan,latife değil söylediklerim;gerçektir sana,ey insan ü kamil merhaba.
Mülkün temeli olan fikr i adalet sende yaşasın ebede kadar,çok yaşa sen merhaba.

Fatihin İstanbulu fethettiği gibi,fethettin gönlümüzü süratli hukukunla merhaba.
Ala insan ı kamil i habib i elmas ı harika i katre i yldız ı inci yi zümrütsün merhaba.

Taş değdirmesin,ayağına Hak taala ,gözünden çıkarmasın sevinçten gayrı yaş merhaba.
İnan ne kadar övsem seni az, çün,her meth ü senaya layıksın ey insan ı kıymet merhaba.
Hakim Fatih Bey,dolsun Güzel Türkiyemin her köşeşi sizin gibi en iyi hakimle merhaba.

Bey i hukuku mücevher u adl u pehlivanı u hukuk u aşkınla çok yücelerdesin merhaba.
Elinden gelir; sudaki berraklık gibi, yazarsın en iyi adl ü berrak ı kararları merhaba.
Yepyeni ilm i dahin ile mücevher u adl u pehlivanı u hukuk u aşkınla en iyisin merhaba.

Hakim Fatih Bey’e
sevgi,esenlik, ömür
boyu gülme ,acısız
hayat,basarılar ve
mutluluklar dileğimle……………

Bu şiir toplam 734 kez okundu.
3.05.2013 15:55:19

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©