DUYURULAR

  GİDİYORUM Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

(gece)

GİDİYORUM

Bu metin;
*Askerdeki binlerce erden bir tanesinin annesine, göz nuruna yazdığı son mektubu ve son arzusudur.

GİDİYORUM
Annem nasılsın? iyi misin? Umarım yanakların ıslanmıyordur bensiz geçen günlerde.Yatağım ve yemek masasındaki yerim boş biliyorum ama sen de biliyorsun ki kalbim hep sizlerle .Evet anne biliyorum şimdi “oğlum en çok hangi yemeği özledi?” diyorsundur.
En çok dolmanı özledim anne içini sevgiyle doldurduğun yaprakları, kabakları özledim anne.
Oğlun askerde olduğu için hiç üzülmüyor anne. Asker ocağı ana ocağını aratmaz. Sonunda “vatan uğruna öldü” diye anılacaksam, ruhumu ve bedenimi kendi ellerimle veririm ; Tanrıma ,Vatanıma ve toprağıma.Bunları söylüyorum çünkü savaş var anne savaş.Sakın ağlama bu yaprakların ıslanmasını istemiyorum.Eğer ağlarsan oğlun daha savaşa gitmeden yok olacak.Sana vasiyetimdir anne ; “ağlama illa gözyaşı dökeceksen gururunla ağla oğlum şehit oldu diye”.Burada herkes şehit olmayı can-ı gönülden istiyor.Bende istiyorum anne sen ne kadar “oğlum gitme “desende Gidiyorum anne çok uzaklara Gidiyorum.

Bu şiir toplam 529 kez okundu.
25.03.2008 16:57:43

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©