DUYURULAR

özlem aktaş COCUGUM BEN Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

özlem aktaş

COCUGUM BEN

GAZZEDE DOGMAK MI SUCUM NEDEN BU TOP SESLERI NEDEN BU AMANSIZ UCURUM UNTMAYIN BEN BIR COCUGUM. BEBEGIM YIKTIKLARI EVDE KALDI BIR BABAM VARDI O DA SIMDI CENNETE GITMIS ÖYLE DIYOR ANNEM. ONU COK ÖZLEDIM BEN EVET GÜLEMIYORUM AGLIYORUM. ARKADASLARIM YOKLAR NERDELER BILMIYORUM. BU SESLERDEN KORKUYORUM. GÜNES DOGMUYOR BURALARA. ANNEM GIZLI GIZLI AGLIYOR. ABIMSE YEMINLER YAGDIRIYOR. ANLAMIYORUM NEDEN EVIMIZ YIKILDI. NEDEN OYUN OYNAMAMA IZIN VERMIYORLAR. UNUTUYORLAR BEN DAHA BIR COCUGUM: GÜNLERDIR KORKUYORUM HIC UYUMUYORUM. ARTIK YIKMAYIN EVLERIMIZI. KAN AKITMAYIN DURUN NE OLUR YALVARIRIM BENIM BÜYÜMEM LAZIM OKULA GITMEKTE ISTIYORUM DOKTOR OLUCAM BEN.HASTALARI KURTARICAM. ANNEME BEN BAKICAM. LÜTFEN BUNLARA IZIN VERIN BEN DAHA BIR COCUGUM LUTFEN AGLATMAYIN BENI SEVIN...

Bu şiir toplam 1.401 kez okundu.
31.01.2009

Necdet GÖKNİL
Yazına tekrar bakınca..Önemli bir şey daha söyleyeyim (YAZAYIM) :
Sakın yazdığın yazılarının tamamını büyük harflarle yazma !!!
Büyük harfleri kısa notlarında, alıntılarında yaz..
Çünkü;
Yazılarının içeriği ve yazılımının
görüntüsünü bozar....
ABİ''Nİ dinlersen eğer...............

6.02.2009 15:56:04


Necdet GÖKNİL
SEVGİLİ KARDEŞİM ÖZLEM.
Bana yazdıklarını okudum SAĞOLASIN..
Düz yazıda sana ilk önerim:İmla kuralları olacak..
Giriş, gelişme, sonuç_BUNU BİLİYORSUN....Ve çık önemlidir.
Noktalamaları vurgulama yapmak istediğin kelime ve cümleye göre yap...
Bir soru işaretini kullanmak : ille o kelimenin soru olmasını gerektirmez...Anlamı Anlatmak istediğini) okuyucuya bırakabileceğin kelime ve cümle sonunda da kullan.... kullanabilirsin.
Çok önem verdiğin bir konuyu yazacaksan..Ünlü düşünürlerden, yazarladan,ünlü kişilerin sözcüklerini ve deyimlerinden, söyleyişlerinden alıntı yapabilirsin. Bu anlatacağın konuyu daha etkili kılar.

ŞİMDİLİK'' le sonluyorum..

AĞLIKLI VE MUTLU GÜNLER HEP YANINDA OLSUN....
Başarılarin devamını dillerim..

6.02.2009 15:50:41


Necdet GÖKNİL
Sevgili Özlem,
Yaşını bilmediğimden klasik bir başlangıç yaptım....
Sana önereceğim çok şey var fakat bunlara belki kızabilirsin.
Çünkü, bu şire giren herkes okuyacak.........
İlk önce buna çözüm bulmak gerek.
Ayrıca,
övgülerine teşekkür ederim.
Senden haber bekliyorum.

Sağlıklı ve mutlu günler seninle olsun......

5.02.2009 04:18:27


özlem aktas
anliyorum.ama herkesin bakis acisi farklidir..ama kelime haznesinin gelismesini yasla hic alakasi yok.tamam yas olarak cok bilgili olabilirsiniz.ok?ama bende cok okuyan bir edebiyat asigiyim..gecmis edebiyati tanzimat servet-i fünun,fecr-i ati,milli edebiyat,cumhuriyet edebiyati ve günümüz edebiyati...edebiyat alaninda bilgimi zaten kimseyle kiyaslamam.cok güzel yaziyorum demiyorum.cok güzel yazdigimi ben söylersem bu benim egom olur.önemli olan baskalarini söylemesi...siirden cok roman ve benzeri okumayi seviyorum..bir sürü favori yazarim var...ama haklisiniz herkes dünyaya ayni pencereden bakamaz....yine de tesekkurler...

4.02.2009 15:19:31


Necdet GÖKNİL
Bu şiddet ÖZLEM hanım?
Ben yalnızca ''yaş olarak sizden büyük olduğumu tahmin ediyorum'' dedim...
Bu bir savunma değil.
Müzik-tamam yaşla ilgili değil...Şiirin yaşla şu derecede önemi var..Kelime birikiminin çoğalması, dünya görüşü,ikili ilişkiler vs.Hani ''TECRÜBE'' dediğimiz.!!ZAMANLA YAŞANMIŞ,OKUNMUŞ HERŞEYİN BİRİKİMİ.....Benim değinmek istedğim tek cümle bu...
Tabii çok okumak ...
Elbette sevgide yaş farkı önemli değil...İnsan kendini tanıyıp,duygularının ne olduğunu tanımlıyabildikten sonra....
Aşka yaş sorulmaz.. Katılıyor musunuz bana bilmiyorum !!??
NEYSE................
deyip geçiştiriyorum bu konuyu.
Be35 yıldan fazla yazıyorum.
Amatörce...
Kitap Çıkartmak ...Çok kolay.Fakat hiç düşünmedim.Dersem,,,, inanır mısınız???Ben ''inanın'' derim..
Neden mi?
O kadar çok şiir kitabı, roman yayımlanıyor ki..Hele bazı kişiler yeni şiir yazanların ''''KitapÇıkartma''''
adı altında ne tür oyunlar, üç kağıtçılıklar dönüyor ki....Anlatsam şaşarsın!!!
Ben kendimi yazdığım süreç içinde rahatım..
Bilmem-yazdıklarımla size düşünülerimi anlatabildim mi???
Bu konular --şu bakmış olduğunuz dikdörtgen kutucuğa yazmakla anlatılmaz......Hadi bi '''' NEYSE '''' daha...!
Size başarılar dilerim

***Yaşa takılmayın lütfen !!. Yapılanlarönemlibence******

4.02.2009 01:55:27


Necdet GÖKNİL
Evet Özlem...Güzel duygular içeriyor yazdıkların..
Yaşça senden çok büyük olduğumu düşünüyorum.
Sana ancak önerilerim olur.
TEBRİKLER....

3.02.2009 01:54:30


özlem aktas
lütfen yazilarimi okuduktan sonra yorumlarini belirtiniz..bu arada genelde cogu düz yazi tarzinda

2.02.2009 16:15:52


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©