DUYURULAR

BURCU AKÇAY Es Rüzgar Durmadan Es Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

BURCU AKÇAY

Es Rüzgar Durmadan Es




Yağmur yağıyor şehre Sakarya İstanbul arası, Biraz sen kokuyor,biraz hüzün,yokluğun değilki üzüntüm...
Yağmur yağıyor şehre biraz Sakarya Biraz sen kokuyor işte...
Es diyorum rüzgarrr esss ben İstanbulda Yarim Sakarya`da... Es işte kokusunu getir O şehrin bu ucuna...
Yarim Güneş gibi,Kızınca çatan kaşları geçilmez dağ misali,hoyrat bir rüzgar gibi Gülüşü, Ömre ömür katar kızışı,dağı taşı eritir can yakar...yaa

Bir Ağustos ayında sevmiştim onu...sevmiştim Ağustosu İstanbulu o var diye...Hafif çatık kaşları,nur saçan gülüşleri, aşık eden masumluğuna, vuruldum işte sebepsiz yani...
Es Rüzgar Es,getir onun Cennet kokan kokusunu...
Bir gece yarısı 5 yaşında bir çocuğun Secdeye alnını koyması kadar masum sevgim, sevdiğim... Alın yazımdır o yazım yazgım Günşim Yıldızım...
Aklım almıyor uzaklıkları, yanımdayken özlüyorum, Kızınca şişiyor ya kaşlarının arası, ben o haline deliriyorum yalan değil, ölüyorum yani... yanımayken özlüyorum...

Karanlık bir hayatın içinden çıkıyorum, Merhaba demek istiyorum, Merhaba Kuşlar,Böcekler,Merhaba sevdiğini özleyenler, Sevmediğim Kış, senide seviyorum artık...
Sayısıs eserleri olan yazarlar,yazanlar kara kelem yapanlar merhaba demek istiyorum merhaba...
Uzaktan uzağa çığlıklarım birikiyor, Seni seviyorum diye haykırmak...nazar değer diye korkuyorum,saklamak istiyorum seni Kalbimin en derinliklerinde,Kimsenin görüpte alamayacağı bir yerde...Yaşamak istiyorum seninle zifir saçların dokunsun istiyorum tenime...Sebepsiz sevdim, sebebi yok işte...

Uzun uzunca yazmak istiyorum seni,kolum yorulana, canım çıkana kadar, ama biliyorum ki zaman yetmez seni anlatmaya,Sen Sakarya`da Ben İstanbul`da...
Şiirlerimde isyan sözcükleri yok artık,bitti bitti işte sonunda,beklediğim sendin geldin, girdin hayatıma Gülüşlerini saçıyorsun usulca karanlıklarıma...
Gül istiyorum hep benle, gül, Seviyorum Küstüm deyişini,kızıp hüzünle gidişini, Masum bir çocuk gibi özürünü... Seviyorum senin Çingene Hallerini...
Uzuyor zaman sensizlikte,kaçamak buluşmalar, görecek biri diye korkmalar, bazen sinirlenip kimseleri umursamamalar... Seviyorum Deliler gibi seni...

Sen üzülünce çehrem değşiyor,sen gülünce aydınlık, bir yaz Güneşi geceler...Aklım başımda değil...! Burçinim... sorma nerede diye aklım ! Sorma işte...Benden iyi biliyorsun ya...
Sensiz karanlık geceler, Sesini duyunca çıkardığım tuaf sesler,sevinçten,Hafızamda aşk var. Unutkanlık sarsada beynimi, her saniye karışan aklımın en akıllı yerinde Sen varsın...senle yaşadıklarımız...
Yemek yerken ağzımı bilerek kirletmem, ve senin selpağınla silmen...sen varya ah sen...Es Rüzgar Es Getir aklıma onu fısılda... Parasız günlerim, çok harcamayalım demelerin,çıkarsızca sevmelerin,kızmaların,küsmelerin,bağırmaların,özür dilemelerin, iyiki varsın diyorum, iyiki sevmişim seni...

Dans ederken sımsıkı sarılman, bir çocuğun masum sevmesi,dilsiz bir gecenin dili gibi Üsküdar kızkulesi,en güzeli senle denizin uçsuz bucaksız dalgaları arasında ellerimde ellerin çay keyfi...Seni güldürmek için yaptıklarım Gülünce sen huzura erdiklerim,yanındayken derdi kederi, bindirip vapura okyanuslara göndermelerim...Seni ben nasıl sevmem...Es Rüzgar ,Durmadan Es ,Sende olmasan kim getirir kokusunu...Getirirken dua ettiğim otobüs şoförü, götürürken küfrettiğim otobüsün lastiği ,aşk bu işte biraz deli ,biraz Allah rızasına sevdim sevdim sevdim seni...

Söz: Eren Elitoğ

Bu şiir toplam 452 kez okundu.
25.02.2013 13:29:26

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©