DUYURULAR

Buket karabulut ( DÜZ YAZI) bunu paylasmak istedim adi yok Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Buket karabulut

( DÜZ YAZI) bunu paylasmak istedim adi yok

insan bazen ne yaptigini yada bu dunyadan neler istedigini bilmiyo.karma karisik bir dunya icinde herkez kayboluyo.insan bazen neden dunyaya geldim der.ama o an o kelimeyi neden ve hangi amacla soyledigini bile bilmez.aslinda tek o anki ruh hali icinde soledigini sanar ama bu hayattaki tum yasadiklarinin birikimidir.iste o insan o an onu anlayamaz ama bu hayata hep itiraz eder,kin guder ve nefret kusar.iste tum bunlarin birikimi olarakta bu hayata hukmeder.bu sadece kendini avutma gostergesidir bu dunyaya.sonra arkasina donup baktiginda aslinda elinden hic birsey gelmedigini anlar.iste o an anlar aslinda herseyin bos oldugunu.sonra bos bos bakar etrafina ve insanlara.yine anlam veremez ve yine karisir butun dunyasi.iste sirf bu yuzden sade ve sadece hayati oluruna kendimizide kendi halimize birakmamiz gerekir.bazende cekelip bir kenara tek basimiza bazi seyleri cozmeye ve hayatin bize ne anlattigini anlamamiz gerekir.yeri geldigindede aglamamiz.inaninki bana bu dunya icin doktugumuz gozyaslari bazen kendimizi ve dunyanin gerceklerini anlamamizi saglar.sunuda asla unutmayin aglamak her zaman kendimize gelmemizi ve guclenmemizi saglar...

Bu şiir toplam 855 kez okundu.
10.07.2007

candy
canım sevda olmasa haberim yoktu ama ii ki söledi organik şekerim tebrikler çok güzel olmuş

26.08.2007 23:28:45


sevda yaylı
Şiir demedi zaten kız düz yazı demiş farkındaysan :) kedicim süpersin dostum devam arkandayız :))

25.08.2007 16:54:56


cemal YOSMA
buket hanım düz yazı olarak anlattığınız şey aslında çok şey anlatıyor keşke herkes seningibi düşüncelerini ve duygularını yazabilse güzel olmuş kaleminiz daim olsun saygılarımla cemal YOSMA

11.07.2007 13:19:28


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©