DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

EN İYİSİ SALLABAŞ OLMAK DEMİŞTİM AMA, EN İYİSİ DAĞA ÇIKMAK GALİBA

Ülkemde neler oluyor bilsemmi bilmesemmi? Kim kime çelme takıp kime hizmet ediyor ve/veya hükmediyor görsemmi görmesemmi? Ömrüm boyunca öğrenip bildiklerimi başkalarına desemmi demesemmi? Baş olmaya hevesli bir sürü insan yalan söylüyor duysammı duymasammı? Herkes birbirine hakaret ediyor küfrediyor, karşılık versemmi vermesemmi? Kendileri cehalet içinde olduğu halde akıl vermeye kalkan okumuş cahiller var, diğer insanları geri zekalı zannedenler uyur uyanıklar var, onların seviyesine insemmi inmesemmi? Bir sürü ahmak televizyonlarda sanal medyada sen duyduğunada gördüğünede bildiğinede inanma benim dediğime inan şunu şöyle yap, oyunu şuna ver, vermezsen şöyle olursun, öbürüne verirsen bilmem ne olursun diye bas bas bağırıyor. Yahu herkesin kendi gözü, kulağı, beyni var rahat bırakın artık insanları sıkıldım artık. Her koyun kendi bacağından asılır diye bir söz var. Kamuya seslendiğinizin farkında bile değilsiniz. Her şeyi siyah yada beyaz diye dikta ettirmekten vazgeçin artık sizin göremediğiniz binlerce renk var renk körüyseniz doktora gidin. Gerçek belge ve bilgi olmadan konuşmayın, insanları şişe geçirip tandır kuyusunda toplu asma huyunuzdan vaz geçin artık.

Hey gidi dünya hey. İki ucu .oklu bir değnek gibisin tutulacak yerin kalmamış. Aşağı tükürsen ite, yukarı tükürsem ata değecek, Neredeyse sorasım geliyor yahu senin aklın hangi marka hangi model öğrenelimde bizde rektefeye girip doğan görünümlü şahin misali kendimizi değiştirelim diyesim geliyor. Memleketin akılsız akıllılarına göre; Bilsem yanlış biliyorsun, duysam yanlış duymuşsun, görsem gözün yanılmış yanlış görmüşsün, görüp, duyup, bilip anlatsam yalan söylüyorsun, Hissetsem duygusalsın duygularına yenik düşüyorsun diyorlar. Gözümüz kör,kulağımız sağır, ağzımız dilsiz, beynimiz yersizse eğer; Kafatasımıza toprak doldurup yedi deligine bitki dikelim baride bir işe yarasın. Belki içinde şifalı bitkiler yetişirde birilerine sağlık iksiri olur. Gerçi bu defada tıp dünyasını karşımızda bulur gene hedef tahtasına oturtuluruz. Hatta birileri bu durumu istismar ederek kafatasımızda kenevir afyon filan yetiştirmeye başlar kafatasımıza bela olabilir. En iyisi sallabaş olmak galiba gelene ağam gidene paşam tokmaklı saat gibi, bozukta olsa günde bir defa doğruyu gösterir en azından. Oda olmadı bu defada ağalarla paşalar tepişirken biz arada kalır ezilir hatta sakat kalır birilerine muhtaç olabiliriz aman haa bülent sen ne yapıyorsun? En sonunda buldum galiba en iyisi ölmek. Yok yok oda olmadı mezar yerleri çok pahalı mezarlık parası için senelerce çalışmak gerek. Ben çare bulamadım bulan varsa bildirsin. Oooo Şimdide kırk kafadan kırk fikir çıkacak yahu gene kargaşa olacak vaz geçtim arkadaş dağa çıkıyorum, ölürsemde insanlara yük olacağıma yaratılışından beri doğallığını yitirmemiş onurlu ve gururlu bir hayvana, kurta kuşa yem olurum hiç bir sorun çıkmaz, hemde doğal hayatı desteklemiş olurum. Doğal dedik ama oda pahalı olmasın, malum doğallık el yakıyor, neyse onuda dağa çıkınca düşünürüz. Herkesin doğrusu kendisine sakın peşimden gelmeyin haa yoksa dağdaki sükunetide bozarız aman haaaa.
Sükunet içinde sağlıklı ve huzurlu yaşayın, hoşcakalın. Ben gidiyorum. by by. (buda nereden çıktıysa)

06.08.2014 Bülent ARKAN.

Bülent Arkan / 6.08.2014

Bu yazı 563 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©