ŞİİR İLE İLGİLİ
   ANLIK OLARAK ŞAİRİN KALEMİNDEN ÇIKAN ŞİİR Mİ DEĞERLİDİR YOKSA AYLARCA HATTA YILLARCA BİR KELİMENİN OLUŞMASINDAN SONRA ORTAYA ÇIKAN ŞİİR Mİ DEĞERLİDİR?
      Tarih: 7.05.2009 22:26:58 | Yazan Üye: acemiuser
   Gelen Cevap/Mesaj
   sence hangisi daha degerlidir?ben aninda yaziyorum tüm siirleri bana verilen bir konuda hemen yazabiliyorum bu biliyosun sen...siir yazmak bir duygu alemidir ne kadar cok duygusalsan o kadar cok yazarsin.ve yenetekte gerek tabiki...bence siirin her türlüsü degerlidir yazmaya biri olduktan sonra....yazanlar degil yazdiranlardir gizli kahraman bence.mesela asik olursun sen degil karsi taraftir ilham kaynagin...ayrilirsin yine sen yazarsin ama yüregine aci ekenin sayesinde ortaya cikar dizelerin...bir olaydan etkilenirsin ama etkilendigindir sana kalem tutturan...her konuda yazabilrsin yeterki duygu alemin saglam olsun..kelime hazinen gibi her lazim oldugunda ciksin ortaya sende diledigince harca o kelimeri....ayirt etmek lazim bence.siirin her türlüsü degerli ama diyorum cok iyi bir yazar aninda üretendir aninda yazabilen yetenegini konusturabilendir.öyle birini taniyomusun:))))
      Tarih: 7.05.2009 22:39:16 | Yazan Üye: özlem aktas
   Gelen Cevap/Mesaj
   :) EVET TANIYORUM ANCAK ONUNDA BİR KUSURU VAR...ÇOK UKALA...ÇOK ZEKİLİKTEN KAYNAKLANIYOR SANIRIM..DEDİGİN GİBİ HER ŞİİR DEĞERLİDİR.ALTINDA FARKLI FARKLI ANLAMLAR YATAR...TABİ ANLAYABİLENE..NİCE ÜNLÜ ŞAİRLER VARDİR Kİ HATTA KENDİLERİ SÖYLERLER..ŞU ŞİİRİMDEKİ ŞU KELİMEYİ BULANA KADAR 3 AYIM GECTİ..
      Tarih: 7.05.2009 22:41:08 | Yazan Üye: acemiuser
   Gelen Cevap/Mesaj
   ama diyorum ya sadece duygusallik yetmiyo...cok usta bir saire bir konu verirsin belki cok düsünür yazamaz.ama amatör bir saire bir konu verirsin aninda yazar(benim gibi)sen bile sasirirsin böyle bir durumda...yani yetenek kalemi konusturabilme olayidir siir...bir nevi yüregini akitmaktir.yüreginden o anki akanlari ilerde okuyup eskiyi anmaktir bazen....öyle cok anlam vardir siirde normalde kullanilan seni seviyorum siirde kullandinmi daha farkli gelir insana...siir insan hayatinda olmasi gereken en güzel seylerden biridir bence.
      Tarih: 7.05.2009 22:48:32 | Yazan Üye: özlem aktas
   Gelen Cevap/Mesaj
   ALINTI"siir insan hayatinda olmasi gereken en güzel seylerden biridir bence " YAZMIŞ OLDUGUN METİNDEKİ CÜMLEN HOŞUMA GİTTİ :)
      Tarih: 7.05.2009 22:50:30 | Yazan Üye: acemiuser
   Gelen Cevap/Mesaj
   seninde ne yazarsam hosuna gidiyo anlamadim gitti:))))))
      Tarih: 8.05.2009 18:29:40 | Yazan Üye: özlem aktas
   Gelen Cevap/Mesaj
   Bence şiirin insana etkisidir.Tabi buda yetenek gerektirir, belki bu şiir uzun zaman süre meydana gelir yada bir an ilham şair o an duygularını etkileyici sözlerle süslemeli şair ustalıyla dedim yaaa beni etkilemeli şiirinle....
      Tarih: 9.05.2009 10:08:45 | Yazan Üye: aşık
   Gelen Cevap/Mesaj
   bence bir anda yazılan şiir daha güzeldirçünkü o içindeki duyguların bir anlıktır
      Tarih: 20.06.2009 15:00:18 | Yazan Üye: mersinliesra
   Gelen Cevap/Mesaj
   ben şiiri bıraktım çünkü kimse okumuyo ço kötü oluyo şiirlerim :D
      Tarih: 24.06.2009 20:38:23 | Yazan Üye: y1y2y3
   Gelen Cevap/Mesaj
   anlık şiir yazan şairler daha başarıldır benim görüşüme göre çünkü bi aylar sonra bi şiir yazamak mı övülecek bir olaymı yoksa o anda güzel bi şiir yazmak mı siz karar verin
      Tarih: 31.07.2009 16:46:41 | Yazan Üye: tabata
[1]
 
Bu Konuya Toplam 9 Adet Yanıt Yazıldı.