BİLİM VE TEKNOLOJİ(BÖLÜMV)
   Tübitak bu görevini ve bizim beklentilerimizi yaparken diblomalı ve diblomasız bilim adamlarından yararlanacaktır. Diblomalı bilim adamlarını hepimiz biliyoruz;bunlar üiversite mezunu olan bilim adamlarıdır. Diblomasız bilim adamları ise halkın içindeki kendini yetiştirmiş bilim adamlarıdır. Bunlar ilkokul mezunu veya ilkokul mezunu olmayan bilim adamlarıdır.Bunların buluşlarını yabana atmamak ve tıpkı üiversite mezunu olan bilim adamları gibi keşiflerini değerlendirmek gerekmektedir. Şimdi bu açıklamaların ışığı altında Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan beklentilerimizi bir numaratör vasıtası ile göstermek konuyu daha iyi aydınlatmaya yardımcı olacaktır. 1. Türkiye Bilimsel Ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan bilim ve teknolojiye sahip çıkmaları beklentimiz içindedir.Ezcümle,bir bilim adamı sahip olduğu bilim ve teknoloji ile ilgili bilgileri kendi ülkesinin yararına kullanırsa ve Türkiye Bilimsel Ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak) buna zemin hazırlarsa bilim ve teknolojiye sahip çıkmış olacaktır. 2. Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan genç bilim adamlarına sahip çıkmaları, başka deyişle onların elinden tutmaları beklentimiz içindedir.
      Tarih: 29.08.2013 14:51:56 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.