DOSTLARIM PİRENSİBİMİZ OLSUN
   1. Daha çok dua edelim ki nefsimiz bize galib olmasın! 2. Daha çok dua edelim ki Allahı Zülcelal(CC) bizden razı olsun, 3. Daha çok dua edelim ki Sıratı Müstakım’den şimşek gibi geçelim! 4. Daha çok dua edelim ki Cinan Bostanları mekanınımız olsun! 5. Daha çok dua edelim ki Allah'ın(CC) Rahman Suresini okuduğu Cennet Vadisi meskenimiz olsun! 6. Çok aciz olduğumuzu doğrulayalım ki kibir bizde uzak olsun! 7. Subhanallahı Velhamdulillahı Vela İlahe İllallahü Vallahü Ekber Vela havle Vela Kuvvete İlla Billahil Azim'i çok söyleyeli ki Cennette her söyleyişte adımıza ağaç dikilsin! 8. Lailahe İlla Ente Subhaneke İnni Küntü Minazzalimin'i çok söyleyelim ki günahımızdan eser kalmasın! 9. Subhanallahı Bihamdihi Estafurullah Elazim'i çok söyleyelim ki sevgilimiz Allah(CC) olsun! 10. Kelimei Tevhidi çok söyleyelim ki (La İlahe İllallah) son nefesimizde imanla gitme nasip olsun! 11. Öyle sözler söyleyelim ki karşımızda ki irşad olsun! 12. Namazımızı bu dünyada iken namazla üzerinde kılalım ki Ahirette Cehennemde yanmayalım! Cehennem azabı çok çetindir;dayanmak mümkün değildir. Cehennemin en küçük azabı ateşten makasla insanın kan damarlarının kesilmesidir. 13. Tefekkürü çokça yapalım;çünkü tefekkür ibadettir. 14. Haramlardan sakınalım ki sevablarımız erimesin! 15. Kuran okumayı öğrenelim ve okuyalım ki sevabımızla defterimiz dolsun, taşşın! Kur’anın her harfine 11 sevab vardır.Azmin elinden Allah’ın(CC) izni ile bir şey kurtulmayacağı bilinen gerçektir. 16. Esma ül Hüsna’yı öğrenelim ve devamlı söyleyelim! Allah'u Teala (C.C) Esma i İlahileri biz kullarının eşyanın hakimiyetinde kolaylık olsun diye yaratmıştır.Esma i ilahiyelerin devamlı söylenmesi Cebbarı Mütekebbir olan yüce allah'u Alemin kuvvetinin insanda tecelli etmesine meydan verecektir.Bilindiği gibi,bir insanda Allah'ın kuvveti tecelli ederse;o insanın herhangi bir engele takılması söz konusu değildir. 17. Salavatı(Allahümme Salli Alaa Seyyidina Muhmmet) çokça söyleyelim ki Peygamberimizin Şefaatine nail olalım!
      Tarih: 25.03.2013 16:53:43 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.