BİLİM VE TEKNOLOJİ(BÖLÜMX)
   Bilim ve teknoloji kıymetini hiçbir zaman kaybetmez,asla modası geçmez ve demode olmaz,devamlı ayaktadır, mütemadiyen ilerler.Tarih boyu bu böyle olmuştur.Bilim ve teknoloji gerilememiş ilerlemiştir,üstüne değer katmıştır. Bilim ve teknoloji’nin mimarlığını yapan devlet hatırı sayılır bir güce erişeceğinden geri kalmış üçüncü dünya ülkelerine uzanarak,onların durumlarınında iyileşmesine sebeb olacak ve onlarla bir konsorsiyum kurarak,bir eksen oluşturarak dünyanın dengesi olacak, uluslar arası barışın garantisi ve teminatı olmaya devam edecektir. Demek oluyor ki , Bilim ve teknoloji bir ulus ve ahalisi için vaz geçilmez bir oluş olup sağlamlılık ve devamlılık meyanında temel taşlarına tekabül etmektedir. İçte ve dışta yani,ulus içinde ve uluslar arası arenada kuvvetli,dengeli, ağır bir devlet olmak topluluk Bilim ve teknoloji’ye çok önem vermeli, onun hakkında söz sahibi olmalı ve onu tekelinde bulundurmaya gayret etmelidir. Bilim ve teknoloji bir devlet ve milleti için ne pahasına olursa olsun vazgeçilemeyecek unsurlardan olur ise,o devlet zaptedilmez küheylan,o devletin tebası ise refah ve bolluk içinde olacaktır.
      Tarih: 29.08.2013 15:23:01 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.