BİLİM VE TEKNOLOJİ
   Bilim ve teknolojinin insanlar ve onların yaşadığı toplum için vazgeçilemeyecek derecede önem arzettiğini söylemek, bilim Ve teknoloji ilminin toplumun geleceği hakkında söz söyleme bakımından,çok yerinde ve en birinci söz anlamına geleceği şübhe götürmez bir gerçektir. Bilim ve teknolojinin olmadığı bir toplumun ayakta kalması için gerekli olan hayatiyet damarlarından birinin koptuğunu söylersek inanın hata götürmez bir söz söylemiş oluruz. Yani, bilim Ve teknoloji, bir toplumun(Devlet) gelişmesi ve kalkınması ,halkının mutluluğu,uluslararası camiadaki durumu, ağırlığı bilime ve teknolojiye bağlıdır, dersek söz sarfımız yerinde olacaktır. Gerçekten bir devlette bilim ve teknoloji ne kadar ileri ise o devlet o kadar ileridir.Eğer bilim ve teknoloji geri ise buna bağlı olarak devletinde geri olacağı kuşkusuzdur.O nedenle, bilim ve teknoloji toplum hayatında çok önemli bir yere sahiptir.Ezcümle bilim Ve teknoloji toplum için her şeydir.Vücut için beş duyu organı ne ise,toplum içinde bilim ve teknolojide odur. Devletlerin gelişmeşi ve kalkınması ,halkının mutluluğu,uluslararası camiadaki durumu, ağırlığı bilime ve teknolojiye bağlıdır, dersek mübalağa etmemiş oluruz. Gerçekten bir devlette bilim ve teknoloji ne kadar ileri ise o devlet o kadar ileridir.
      Tarih: 29.08.2013 11:29:20 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.