ÇÖZÜM SÜRECİNE DESTEK
   AKİL İNSANLARIN VE HALKIMIZIN DİKKATİNE (Selam ve sevgilerimle…. size saygım ve hürmetim var.) Çözüm Süreci tarihi bir fırsattır; bu süreci değerlendirmek gerekir. Anaların göz yaşının dinmesi, akan kanların durması istenmiyormuydu; işte size bir fırsat, geç kalmadan hemen değerlendirin! Bu tarihi bir fırsat değerlendirilmezde,fırsat kaçar giderse bunun vebali Milletin hepisine ait olur. Çözüm Sürecinin olumsuz olması halinde akacak kanların vebalini omuzlamak hayli güç olacak, akacak şehit kanlarıyla boğulmamak imkanı elde olmayacaktır. Çözüm Sürecinin olumsuzluğunun vebalini bütün Ulus çekecektir.Çözüm sürecine yardım edilmediğinden, onun olumsuz olması durumu tarihe aleyhimize kara leke olarak geçecektir. Çözüm Sürecinin olumsuzluğunda yalnız analar mı ağlayacak,hayır,bütün Ulusumuz ağlayacak, stresli bir Millet olacağımızdan,bu durumun bizi hastalıklı bir Millet yapacağından,bu gelişmemizi durduracağı hesabı ile milli refahımız daha azalacak,bundan dolayı kişisel refahımız azalacak, daha fakir olacağız.Ne yazık ki Uzayın fethedildiği bir zamanda biz fasit bir döngü halinde kendimizle uğraşmak durumunda kalacağuz.Yazık değilmi bize,kendimize neden acımayalım? Çözüm Sürecinin olumlu olmasına katkı yapmadığımız nedeniyle, kardeş kanı akarsa, Baki dünya olan Ahirette Allah ve Resulüne hesap vermekte imkansız duruma gelecektir. Akan kanların durması ile artık anaların ağlamaması Milletimizin hastalıklı değil. mutlu, şahlanan bir Millet olması için her birey üzerine düşeni yapmalıdır.Ezcümle,din adamlarımız vaazlarında,şairlerimiz şiirlerinde,yazarlarımız köşe yazılarında ve diğer eserlerinde,tiyatrocularımız tiyatrolarında, güldürü sanatçılarımız güldürülerinde,artistlerimiz filmlerinde,türkücülerimiz türkülerinde, fıkracılarımız fıkralarında,karikatüristlerimiz karikatürlerinde,gazetecilerimiz gazetelerinde, televizyoncularımız televizyonlarında bu konuyu işleyerek halkımızı aydınlatmalı, Çözüm Sürecine destek vermelidir. Netice olarak, Çözüm Sürecine destek vermememiz ve olumsuz bir durum sergilememiz halinde; hasta bir millet olacağımızdan, hayat bizim için çekilmez olacak, insanlarımız ve devletimiz, ailemiz buhranlara gebe olacaktır. Vicdan azabı çekeceğimiz gibi, İkinci Dünya olan Ahirette Allah ve Resulüne hesap vermek mümkün olmayacak ve Cehennem Çukurunu geçip Cennete vasıl olmakta bir kurtuluş reçetesi bulmak imkansız duruma gelecek, binaenaleyh, hüsran ve buhranlar her iki Cihanda bizi ezecektir.Bunlara gebe kalmak ne kötü ve ne müşgüldür. Çözüm Sürecine destek vermenin her şeyden önce kendimize iyilik olduğunu asla ve katiyen unutmayalım.
      Tarih: 29.04.2013 16:07:24 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.