BİLİM VE TEKNOLOJİ(BÖLÜMlll)
   Bilim ve teknolojiye sahip çıkarak,ona ev sahipliği yapapan ülkeler şahlanırlar,artık onları kimse tutamaz.Bir devlet ne kadar bilimsel yani bilim ve teknoloji deki ilerlemelere kendini adapte etmiş ise,devletin bütün kurumlarıda bilim ve teknoloji deki ilerlemelere paralel olarak,onlarda bilimsel çalışmalara başlayacak,her kurum üretimlerini bilimsel yollardan yapacak ve üretim bu halde daha artacağından,hem devletin kasası dolacak ve devlet zenginleşecektir.Zengin devlet tebaasının refah düzeyini artıracağından, topyekün bir bolluk olacak vatandaş-devlet güvenirliği artacak,piyasa güvenli toplum-güvenli devlet kriterine kavuşacaktır.Bütün bunlara paralel olarak savunma sanayi ve ağır sanayi gelişeceğinden, devlet içte ve dışta ağırlığını hissettirecektir.Böylece hafif devletçilikten ağır devletçiliğe dönüşen devlet, uluslar arası camiada yerini alarak cihanın dengesi ve barışın garantisi olacaktır.Bilim ve teknoloji öyle bir kıymetli hazinedir ki,bir küheylan gibi tekelinde olan devleti şahlandırır.Bu haldeki devletin nitelik ve vasfı artmaya devam eder. Bilim ve teknoloji kıymetini hiçbir zaman kaybetmez,asla modası geçmez ve demode olmaz,devamlı ayaktadır, mütemadiyen ilerler.Tarih boyu bu böyle olmuştur.Bilim ve teknoloji gerilememiş ilerlemiştir,üstüne değer katmıştır.
      Tarih: 29.08.2013 11:58:09 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.