İlk ve orta öğrenimimi SİVAS 'ın şirin ilçesi YILDIZELİ'nde tamamladım. 19 Mayıs Üniversitesi Samsun Eğitim Fakultesinden 1988 yılında mezun oldum. Kazandığım bir sınav sonrası Uzman Öğretmen oldum. Sırasıyla Sivas, Hakkâri, Iğdır , Kocaeli ve İstanbul'da öğretmenlik yaptım. 24 yıllık öğretmenim ve 1. derecenin 4. kademesindeyim. Türkçe Öğretmenliğinin yanı sıra “yazarlık” da yapmayı sürdürdüm. Üç yıl Özgür Kocaeli Gazetesi’nde 3 yıl 2005 İlköğretim Programının tanıtımına dönük eğitici makaleler yazdım. Yağmur FM Radyosu’nda 1 yıl çocuk şiir ve çocuk edebiyatıyla ilgili programlar yaptım.5 yıl Bahar Yayınevi’nde Türkçe dersi yazarlığı ve yayın yönetmenliği yaptım. Duru Okul Öncesi Yayınlarına 5 ay danışmanlık yaptım. Bahar Yayınevi, Sizi Seviyoruz Yayınevi, Okumuş Çocuk Yayınevi, Kırmızı Beyaz Yayınevi, Çözüm Dershaneleri Martı Okul Yayınları, Güray Yayınları, Kılavuz Yayınları, Çapraz İnteraktif Yayınları ve Oran Yayınlarına yüzlerce kitap yazdım. Bu kitaplar: Soru Bankaları, Yaprak Testler, Öykü Kitapları, Şiir Kitapları, Türkçe Dilbilgisi, Matematik, Yazım Kılavuzu, Atasözleri ve deyimler vb. kitapları... 35 yazardan oluşan yayın kurulumla birlikte halen 5 ayrı yayınevine kitap yazmaktayım. Oran Yayınevi’nde Genel Yayın Yönetmenliği görevimi sürdürüyorum. 3 şiir kitabım ve yüzden fazla öykü kitabım çeşitli yayınevlerinde yayınlanmıştır. Üç tane okuma yazma setim ve okul öncesi eğitim setim halen piyasada beğenilerek okutulmaktadır. Ayrıca ilköğretim ve okul öncesi için interaktif ve matbu yıllık ve günlük planlar yazdım. Evliyim. Furkan Mehmet ve Şiir Sena adında iki çocuğum var.