DUYURULAR

Devrim Esmer 2014 sidim seni kalbimden Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Devrim Esmer 2014 (sevda_limanı)

sidim seni kalbimden

sildim seni kalbimden sildim seni dertli yüreğimden bak yaşlar dökülür gözümden senin yüzünden sevdan ne işler açtı başıma seni sevdim ne işler açtın dertsiz başıma şimdi seni bıraktım tek başına ister ağla ister gül seni bıraktım tek başına boşuna gözyaşı döküp ağlama ardım sıra çünkü daha dönmem sana sen benim sevgime aşkıma bile layık olmayan artık sıradan birisin ben gidiyorum sen ister kal ister git yeminim var asla gelmem sana dağlar bile yıkılsa başıma boşuna ümit bağlama çok geç anladım senden bana yar olmayacağını senden bana hayır gelmeyeceğini çok geç anladım benmi gelip sana yalvardım sana zorla beni sevmi dedi ben seni gerçek yar zannettim seni kalbimden sildiğime hiç pişman değilim aksine çok mutluyum sensiz huzurluyum adını bile getirmem dilime sazımı alır elime ben ağlarım kendi derdime ben yanarım kendi halime yeterki sesin bile gelmesin bana sakın gelip geçme kapımın önünden silmdim seni ben kalbimden senin yüreğin sızlasın derinden ben neler çektim senin elinden seni sevince sana aşık olunca arkadaşlarım dostlarım bile düşman oldu bana sonuna kadar devrim gerçek seven var ise sonuna kadar severim malatyalı devrim esmer..

Bu şiir toplam 359 kez okundu.
24.03.2010 19:34:06

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©