DUYURULAR

Fatih Teke SEVDALI ŞEHİT Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Fatih Teke (garipgönül)

SEVDALI ŞEHİT

20 yaşındaydık.Bir yaşlı anam birde ALİM vardı.ALİMdosttu yiğitti metti,allah var dağ gibi delikanlıydı.Birlikte sevdalanmış.Birlikte sarhoş olmuş.birlikte göğüs germiştik belalara.Bikeresinde hiç unutmam mahallemın ucra bır kosesınde yıne dayak yıyodum 4 kısılerdı ALİM beliri verdi yetiştim ağa dedi 4 ü toz duman oldu.SONUNDA askerlik kağıdım gelmişti87 YE 4 TERTİP .Vatan borcuyddu yağılacaktı.Ama anam vardı garip anam yalnız kalacaktı.birde ALİM vardı ALİM.

BOLUYA DUSTUK ACEMILIKTE.Sonra hakkari yüksekova sonunda komandoyu gecırmıstık sırtımıza.Ben kanascı oalim ağır makineciydi.Operasyonlara çıkıyor kurşun sıkıyorduk.bölükte ki zamanımızda ıse alim türkü söylerdi sevda türküleri çarşambayı sel aldı,bu ne sevi ah bu ne ızdırap,en çokta yeşil baş ördek gibi söylerdi.içimde tüterdi sılam ile anam kokusu hasret vurgunuyduk hep.ALLAHTAN ALİM VARDI YANIMDA ALİM.Bir gün ağa dedi rüyamda gördüm şehitlik nasip oluyordu.İNŞALLAH ALİM DİYEBİLDİM.YİNE BİR OPERASYON SIRASINDA BİR ACAYİPLİK VARDI İÇİMDEN TAŞMAK GELİYODU BİLİYODUM BİŞEY OLCAKTI.AĞAÇTAN TAŞTAN ADAM BELİRİYORDU SANKİ.KORKUYORDUM.AMA ALİM VARDI YANIMDA ALİM.

SONUNDA YÜZÜNÜ GOSTERDILER.ŞAFAKTA VURGUN YEDİK.CEHENNEM YERİYDİ SANKİ.KORKUORDUM.AMA ALİM VARDI YANIMDA ALİM ELİNDE 20 KİLOLUK MAKINESIYLE.AĞA DEDİ BU KEZ İŞİMİZ YAŞ FENA SIKIYOLAR KAHPELER.O ARA YERE YIĞILDIM.KÖR KURŞUN SAĞ OMZUMA SAPLANMIŞTI.KORKUYODUM.AMA ALİM VARDI YANIMDA ALİM.

GÖRMÜŞ YERE YIĞILIŞIMI KOPUP GELDİ.ALİM RÜYANI YANLIŞ GÖRMÜŞSÜN ŞEHİTLİK BANA NASİPMİŞ.SEN KAYBETTİN.GÖZLERİ KAN GÖLÜYDÜ ELLERİ NAMLUDAN ÇIKMIŞ FİŞEK.SANKİ OMZUMA SAPLANA KURŞUN YÜREĞİNE SAPLANMIŞTI.YOK AĞA DEDİ BU İÇERİ DEYMEMİŞ DEVİREMEZ SENİ.ÇILDIRDI BİR ANDA KANIMA BAKARAK.TEK NEFESTE BOŞALTTI AĞIR MAKİNELİYİ.BENİM TÜFEĞİ ALIP FIRLADI AYAĞA YIRTIYO DU PATİKAYI KURŞUNLARA DOĞRU NAMERTLERE DOĞRU.VATAN İÇİN BENİÖ İÇİN.KALKAMADIM ARDINDAN BAĞIRDIM ,ÇAĞIRDIM,YALVARDIM(YAT YERE ALİM)DUYMADI.ALNINDAN CURDULAR KAHPELER.YERE YIĞILIŞINI GÖRDÜM.

ZAR ZOR VARDM YANINA YÜZÜNDE HOŞ BİR GÜLÜMSEME BİTTİ ARTIK SANCILI GÜNLER ALİM BİTTİ BU KAHPE DÜNYANIN KAHRI.

SEVDALIYDIDA ALİM.AĞA BABASI VERMIYO AMA AYŞEMİNDE GÖNLÜ BENDE KAÇIRCAM TEZKERE SONRASI DERDİ.OYSA KOĞUŞA 3 GÜN EVVEL MEKTUP GELMİŞTİ ANAMDAN.ALİNİN AYŞEYİ ZAHİR AĞANIN OĞLUNA VERDİLER OLUM YAZIYODU.O ARTIK ZAHİR AĞANIN GELİNİ.SÖYLEYEMEMİŞTİM ALİME AYŞEN 3 GÜNLÜK GELİN ARTIK DİYE.

PEKİ ALİM SEN ŞİMDİ GİİTTİN BEN NE YAPARIM SNSIZ BU DUNYADA.NASIL KAFA TUTARIM İNTAHARLARA NASIL SIRNAŞIRIM KÖYLÜ GÜZELLERİNE.PEKİ KİMLE OTURURUM MAHALLE KAHVESINDE,KİMLE İÇER KİMLE DETLEŞİRİM ARTIK.

O OLAYDAN SONRA ERKEN TERHİS OLDUM . GAZİ MADALYASIYLA.ARKADAŞLARDA 2 HAFTALIK MÜKAFAT İZNİ VERİLDİ.HE ALİM AYŞEYİ SORARSAN BİR OĞLU OLDU.ADINIDA ALİ KOYDU SENIN GIBI MERT OLSUN DIYE.

SANA ÖLDÜ DEDİRTMİYORUM DEMIYORUM SANA YAKIŞMAZ ÖLÜM SEN SEVDALI ŞEHİTSİN SEVDALI ŞEHİT

Bu şiir toplam 356 kez okundu.
27.07.2007 13:01:21

ahmet örnek
göz yaşları içinde yorummu yazılır be kardeşim

26.12.2008 13:11:12


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©