Tülay Balabıyık
tebrik ederim şiirin gerçekten çok güzel...
Kerem GÜLSOY
güzelmiş eline sağlık arkadaşım:)))
ADALET PELİT
çok güzeldi tebrik ederim.
ilknur kaya
gerçekten ii olmuş....
ONUR FINDIKLI
en çok bu şiiriniz number one
ONUR KURUOĞLU
çok güzel yazmışsınız emeğinize sağlıkk.ama yinede çekip gitmemek gerekir savaşmalıyızz
burcu baspınar
kafiyeli şiirlerden pek tat almıyorum..sanki zorla yazılıyormuş hissi veriyor bana..özgürlüğünü sınırlıyor şiirin ve duyguların kaleminin..ama bununla beraber istemiyorsan giderim diyebilmek de kolay değil..şiirin duygusundan etkilendim..
Hülya Velioğlu
İstemiyorsan!!!..Herkez kendi yoluna..Harika bir şiir..Yüreğinize Sağlık..Sevgilerimle..
Murat yildirim
Yüreğine sağlık...
Tebrik ederim...
mustafa çul
gülbahar hanım şiirinizi son kıtasını gerçkten çok beğendim..tebrikler..
erhan sönmez
şiiirin gerçkten anlamlı özellikle son kıta bnm için büyük anlam taşıyo..tebrikler..bnle aynı duyguları paylaşıyorsunuz gülbahar hanım..saygılarımla..
Ad - Soyad
güzelmiş.
umun güzel
güzelmiş..
Ad - Soyad
tebrikler..bu şiirinizde güzel..
emral yıkık
güzel..
elif
güzel
adnan tok
güzelmiş..tebrikler..
Ad - Soyad
güzel şiir..tebrikler..
Ad - Soyad
şiirin yükselmeye başlıyor..yorumlarla da yükseleceği anlaşılıyor..helal size..
Ad - Soyad
güzel şiir her şeyiyle güzel..gülbahar hanım şiirlerinizi beğenerek okuyorum..tebrikler..
altın toprak
bu şiirinizde güzellik arasında 2. güzel şiiriniz tebrikler..bütün şiirleriniz güzel gerçkten..
elif uzun
bu duyguları yaşamak kolay değil..ve şiire dökmek hiç kolay değil..tebrikler..
Ad - Soyad
aferin..
emrah kıvrıl
tebrikler..elinize sağlık..
gamze
güzel olmuşş..benim içinde çok büyük anlam ifade ediyor..şiir yazma yeteneğin ii değildir..fakat benim duygularımı aynen anlatmışsın..tşkrler..
elif
gerçkten güzel..arkdşn dediği gibi son kıta çok süperr..
gözde_bjk
güzl bi şiir olmuş. son 4lüğü özellikle çok beğendim. öbür şiirlerinide okudum onlarda güzl :)