DUYURULAR

MERVE mai kara sevdalı Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

MERVE mai (u.merve)

kara sevdalı

derdimi sorma,benimkisi kara sevdadan.Böylesi anlatılmazki.Çünkü agızdan ne tek bir söz çıkar,nede gözden bir damla yaş akar.Etrafa bakan başkalarına boş görünen,ama hüzünlü yarin hatırasını taşıyan gözler vardır baş rolde..kara sevdaya düşen aşık hergün biraz daha erir,her güne kendine yeni bir söz vererek başlar.Ama nafile bogazı kitlenir nefes alamaz,geceleri gözleri kapanır ama uyumaz.Yüreginde yarin hasreti yakar durur onu.Yari ondan habersiz,o yarine aglar,ama tekbir yaş çıkmaz gözünden KARASEVDALI aglarken yüzünü ıslatmaz göz yaşını dışına akıtmazki yaride göz yaşlarıyla akmasın içinden......yarine nefes kadar yakın olupta daglar kadar uzak olmak KARASEVDALINI KADERİDİR.Karasevdalı hasretide,sevgiyide en derinden yaşar karasevdalı hayatı degil yarini yaşar.... karasevdalının kaderi yaridir.peki ya yari için karasevdalı nedir?işte karasevdalı bu bilinmezlige sevdalıdır ama bu onu öldürmez RUH ÖLMEDİKÇE KARASEVDALININ SEVDASI BİTMEZ...

Bu şiir toplam 492 kez okundu.
20.10.2008 14:23:06

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©