DUYURULAR

Sezi Keskin (((CANIMIN CANI))) Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
1,0
1
Şiire puan verin!

Sezi Keskin (miss_sezi)

(((CANIMIN CANI)))

CANIMIN CANI

ÖZLÜYORUM SENİ… GECELERİ ARIYORUM YANIMDA. BAKIYORUM SAĞIMA SOLUMA YOKSUN… HİÇ BÖYLE OLMAMIŞTIM… ÜZÜLMEZDİM HİÇ BAŞKASI İÇİN. BAŞKASI AĞLATAMAZDI BENİ… ŞİMDİ HER GECE USUL USUL AĞLIYORUM ARKANDAN… SAATLERCE BAKAMADIM GÖZLERİNE ELİN ELİME BİLE DEĞMEDİ DAHA… YOKLUĞUNU AĞLAMAKLI GECELERDE HATIRLIYORUM. ÖNCEDEN SEN VARDIN GECEMDE GÜNDÜZÜMDE ŞİMDİ BİR KAÇ GÜNE SIĞDIRIYORUM ÖZLEMİNİ. BİR KAÇ GÜN YETİYOR BANA YETİNİYORUM… GÖZLERİM GÖZLERİNİ ARIYOR HER VAKİT İÇİM ACIYOR, DALIP GİTTİĞİM HER YERDE SENİN HAYALİN VAR BİR YERE DİKKATLİCE BAKMAKTAN KAÇINIYORUM. BİR YANDANDA ÖZLEMEK İSTİYORUM. ÖZLEDİKÇE SEVGİMİ DAHA İYİ ANLIYORUM… BANA SENİ SENSİZ YAŞAMAMI ÖĞRETTİ UZAKLIKLAR. HER GECE SENSİZLİĞİMİ FARK ETTİM…
BİLMİYORUM, SENDE BENİM KADAR SEVİYORMUSUN? GECELERİ HATIRLAYIP SAATLERCE AĞLIYORMUSUN, YOKSA BOŞVER DEĞMEZMİ DİYORSUN? SEN GÖZYAŞLARINI SAKLAYA BİLİYORMUSUN? BEN SAKLAYAMIYORUM. BIRAK AKSIN GÖZLERİMDEKİ YAŞLAR HERKEZ BİLSİN İSTİYORUM…
EY YAR DUY SESİMİ, HİSSET…

‘’SENİ SEVİYORUM’’ ‘’SENİ SEVİYORUM’’ ‘’SENİ SEVİYORUM


Sezi K.

Bu şiir toplam 458 kez okundu.
29.01.2009 01:37:36

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©