DUYURULAR

Devrim Esmer 2014 baba diyemedim Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Devrim Esmer 2014 (sevda_limanı)

baba diyemedim

baba diyemedim canım yavrum birgün demedin yanına geldim dönüp yüzüme bile bakmadın suçum neydi günahım neydi beni hasretinden marhum bıraktın boynumu bükük bıraktın köşelerde yanlız bir başıma oturup çok ağladım sen malatyada ben mersinde sen beni hiç istemesende senin değil allahın dediği olacak sana olan hasretim elbet birgün gün gelecek bitecek madem babalık yapmıyacaktın neden beni dünyaya gelmeme sebep oldun beni bırakıp başka kadın ile evlenip yuva kurup dört çoçuğuna babalık yaparsın ama beni birgün arayıp sormazsın nasıl bir vişdanın var senin nasıl insaf var sende hiç merhamet yokmu yüreğinde ne istedim senden kırk yılda bir olsa arayıp sor dedim senden çokmu şey istedim sana baba diyemedim boynuna sarılıp canım babam diyemedim saçlarımı okşayıp canım yavrum canım evladım demedin çağırsan yanına koşarak gelirim seni herşeye rağmen belki af ederim boynuna sarılıp baba demeyi çok isterdim gücüm yetmedi kahve feleğin ayrılık yazan kalemine gücüm yetmedi yalan dünyayı çevire bilseydim tersine ayrılık varmış kaderde herkez gitti kendi yoluna yurduna.kalbiminsesi.com.net@hotmail.com devrim esmer....

Bu şiir toplam 548 kez okundu.
2.11.2009 23:57:47

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©