DUYURULAR

necati hamamcı MUHANNET Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
3,0
6
Şiire puan verin!

necati hamamcı (necati)

MUHANNET

MUHANNET
Sivas Gemerek Kılıç Dağından, Kum,Çakıl Çektim Kızılırmağından, Aşım Ekmeğim Senin Toprağından, Koparan Kopardı Dalından Yaprağından.
Anlayan Olmadı Yanan Bağrımdan, Akan Suyumu Kestiler Argından, Ne İstediler Dönen Çarkımdan, Çektiğim Çile Dost Aşkından.
Tutamadım Dostun Bir Dalından, Görmek İsterdim Seni Yakından, Bir Gün Olsun Geçmedin Yanımdan, Seven Gönlümü Kopardın Bağından.
Haberin Olmadı Yazımdan Kışımdan, Genç Yaşta Ağıran Saçımdan, Sen Anlamazsın Türküden Şarkıdan, Ölsemde Yemem Zalimin Aşından.
Kainatı Var Var Bir Yaradan, Geçmedin Dostun Katı Huyundan, Karmı İstedim Karlı Dağından, Eriyip Aksan İçmem Suyundan.
Huylu Geçmez Olmuş Huyundan, Yanıyor Olsam İçmem Suyundan, Aslım Gemerek Apdi Oğlundan, Kurumuş Çöle Döndüm Kahrımdan.
Şairlerde Söyler Gönül Ardından, Meyve Yiyeceksen Kendi Dalından, Kurşun Yedim Sol Yanımdan, Bu Senin Vefasız Olduğundan.
Geç Artık Katı Huyundan, Meyve Yenmez Olmuş Dalından, Severim Seveni Güzel Huyundan, Gidelim Dostlar Mevlanın Yolundan.
Der Necati ; Aslım Gemerek Külekçi Mezrasından, Aş Ekmek Yedim Ovasından, Anlayan Olmadı Gönül Yarasından, Gecmez Oldu Gönül Sırasından.
20 / 11 / 2003 Saygı ve Sevgilerimle Necati HAMAMCI


Bu şiir toplam 639 kez okundu.
11.06.2011 18:49:18

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©