DUYURULAR

Mehmet Kızılkoca S A V C I M E S U T B E Y YAŞA SEN(Hatıra Şiir) Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mehmet Kızılkoca (canmehmet)

S A V C I M E S U T B E Y YAŞA SEN(Hatıra Şiir)


Savcı Mesut Bey bir hukuk u mücevher u adl u pehlivansın haşre dek. yaşa. Sen.
Ala irısan ı kamil i habib i elmas ı harika i katre i yldız ı inci yi zümrütsün sen.
V e ey efendim , sudaki berraklık kadar temiz ve safsın ki şahsına mahsus insansın sen.
Centilmen i insan ı ilm i dahin ile mücevher u incisin ki arifan ı adliy i yücesin sen.
Ilıdı bizim gönlümüz sana,ey efem, güzide i zümrüt ü yakut u kıymetli bir elmassın sen.

Realist insan ı kamil i harika i katre i yldız ı inci y i zümrüt ü yakutsun sen.
Amacın tecelli ettirmektir adaleti mülkte, ey hukuk u habib bir harikasın sen.
Hak taala ayağına taş değdirmesin,gözünden çıkarmasın sevinçten gayrı acı yaş,yaşa sen.
Mülkün temeli hukuk i adalet i ebedi sende yaşasın daim, çok yaşa ey habib i devlet,sen.
İnan ki diyecek yok; insanlığına ve hukuki bilgine,gül; mütemadi hayatta ey efendi sen.

Bey i Messut u Ali Devlet,narin vücudunu yakmasın ateş i cehennem, çün habibsin. Sen.
Esenlik dilerim her an sana, dualarımı isterim mevlam korusnn seni, buna layıksın sen.
Yepyeni ilm i dahin ile teşkil i hukuk u insan ı gözde i yüce i Haymanasın sen.



Savcı Mesut Bey’e
sevgi, esenlik , ömür
boyu gülme ,acısız
hayat,basarılar ve
mutluluklar dilegimle..

Bu şiir toplam 715 kez okundu.
3.05.2013 16:19:30

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©