DUYURULAR

ecem yıldız BANA SEN GİT DEDİN......... Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

ecem yıldız (ecem)

BANA SEN GİT DEDİN.........

GİDİYOMUSUN DİYE SORMA BANA.GÖNDEREN SENSİN NE TERK ETMEYİ İSTEDİM SENİ,NEDE DAHA YASAMADIGIMIZ BU ASKI TOPRAGA GÖMMEYİ.SENİN KADAR ÖFKELİYİM BENDE SENİN KADAR ENDİŞELİ.... BİR DOKUNUŞUNLA BİN KENTİ YIKACAK GÜÇ VERİRDİN BANA,AMA İNANDIRAMADIM SENİ.SEN SORGULARKEN BENİ KAFANDA BEN GÖZLERİNİN İÇİNE BAKIYORDUM KUSKUYLA.BİR TEK SÖZÜN BAGLARDI BENİ SANA,OYSA SEN HEP SUSMANIN KOYNUNDA.....ASKIN İÇİN BİR KEZ GİRDİMİ KUŞKU TESLİM ALIR BEDENLERİ DE.SÜTTEN CIKMIŞ AK KAŞIK DEGİLDİM AMA YALANI SOKMADIM ARTIK İKİ KİŞİLİK DÜNYAMIZA.O DÜNYA Kİ BAZEN MİNİCİK BİR ODADA BAZEN KENTİN ORTASINDA ŞEKİLLENDİ.NASILDA GÜZELDİ....ZATEN VARSIN DİYE HERSEY GÜZELDİ AMA SEN BUNA İNANMADIN.AH BU SORULAR,YAŞAMAK VARKEN SEWDAYI DELİCE,NİYE BOĞARIZ SORULARLA?NASIL İKNA EDEBİLİRDİM SENİ?BEN ASK DEDİKCE SEN DUR DEDİN.BEN SENİNLEYİM DEDİKÇE SEN HAYIR DEDİN.ZATEN AZ KONUSAN SEN OLUMSUZ NE KADAR SÖZCÜK VARSA BULUP ÇIKARDIN ORTAYA.BEN BİRŞEY DİYEMEDİM.....
NE KADAR ZARAR VERMİŞİM SANA MEGER NASIL DEĞİŞTİRMİŞİM SENİ.OYSA HİÇ BÖYLE DÜŞÜNMEMİŞTİM KİMSEYE ZARAR VERMEK İSTEMEM BEN KİMSEYİ OLDUGUNDAN FARKLI BİR HALE GETİRMEK İSTEMEM AMA ÖYLE OLDU İŞTE.DEMEKKİ GİTMELERİN ZAMANI ŞİMDİ..ÇOCUKLUGUNA SIĞINIR ATLATIRSIN BU ACIYI NE SEVİŞMELERİMİZ KALIR AKLINDA NE SEVDA SÖZLERİMİZ.RAHAT DEGİLİM DİYORDUN YA RAHAT OL ARTIK...GÜLÜŞLERİNİ SAKLAMAN İÇİN BİR NEDEN KALMADI.TEDİRGİNLİĞİNİN SEBEBİDE KALKTI ORTADAN.....
GİDİŞİM YÜREKTEN DEGİL,ZORUNLULUKTAN SANMAKİ BU TOY SEVDAYI BASKA KİMLİKLERE TASIRIM,SANMAKİ BENDEN SAKLADIGIN GÜLÜŞLERİ YALANCI YÜZLERDE ARARIM.SENİDE GÖTÜRÜRÜM YÜREGİMDE YOKLUUNU TASIRIM BULUP BULUP KAYBETTİM SENİ..NE YAZIKKİ TOZ DUMAN EDEMEDİM KUŞKULARINI,NE YAZIKKİ KALAMADIN BANA..ÖPÜCÜGÜMÜN KOKUSU KALCAK KAPININ EŞİGİNDE..
KOKLADIKCA BİZİ BİR YANLIŞA MAHKUM ETTİĞİNİ ANLAYACAKSIN.....

Bu şiir toplam 513 kez okundu.
1.10.2007 21:56:57

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©