DUYURULAR

Suat GÜMÜŞER  AŞKIMA İTİRAF Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Suat GÜMÜŞER

AŞKIMA İTİRAF

ANA UZAKTAN BAKIYORUM.SANA BAKMAK İNANILMAZ MUTLU EDİYOR BENİ.SEN GİDİNCE AKLIM DA SENİN PEŞİNDEN SÜRÜKLENİP GİDİYOR,YÜREĞİMDE..

YANINDA BİRİMİ VAR,ONA BİRŞEYMİ SÖYLÜYORSUN,ONUNLA GÜLÜYORMUSUN..İÇİM YANIYOR.AMA SENDEN SONRA GÖRDÜĞÜM O İNSAN

BİRSEN SENDE BİRİ OLUYOR.SENİN BAKTIĞIN HERYER ARTIK GÜZEL ,

SENİN KONUŞTUĞUN HER İNSAN,ÖZEL OLUYOR..

ARDINDAN YÜRÜYORUM BENİ FARKETMİYORSUN.

ÖNÜNDEN GEÇTİĞİN EVLERE ,GÖLGESİNDE YÜRÜDÜĞÜN AĞAÇLARA

HERGÜN BİNDİĞİN OTOBÜSE BAKIYORUM..SENİN GÖZÜNLE BAKIYORUM..

SEN YOKKENDE O YOLLARDAN DEFALARCA GEÇİYORUM…

SENİN KOKUN SENİN HAVAN SİNMİŞ HAVAYA,SANKİ SENİ SOLUYORUM.

AKŞAMLARI NE YAPARSIN ACABA?SOFRAYA OTURDUĞUN ZAMAN YANINDA KİMLER VAR,HANGİ YEMEĞİ SEVEREK YERSİN NEYİ SEVMEZSİN..?

KİTAP OKURMUSUN?HANGİ KTAPLARI SEVERSİN?NE TÜR FİLMLERDEN HOŞLANIRSIN?TELEVİZYON İZLERMİSİN?GECE SOKAĞA ÇIKARMISIN?ARKADAŞLARINLAEN ÇOK NEYE GÜLERSİN,EN ÇOK KİM KIZDIRIR SENİ,HANGİ FUTBOL TAKIMINI TITARSIN?

BİLMELİYİM.SENİN HAKKINDAKİ BÜTÜN AYRINTILARI ÖĞRENMELİYİM.ÇÜNKÜ BENDE O FİLMLERE GİDECEĞİM,BENDE O DİZİLERİ İZLEYECEĞİM,BENDE O YEMEKTEN SEVECEĞİM YADA NEFRET EDECEĞİM..

BİLMELİYİM.BAŞTAN KURUYORUM DÜNYAMI.SENİNLE YAŞAMAYA BAŞLIYORUM.

ONCA KALABALIĞIN İÇİNDE,KARMAŞIK YAŞAMIN ORTASINDA EĞER SEN VARSANDAHA SENİ GÖRMEDENBİR KUŞ GİBİ ÇIRPINMAYA BAŞLIYOR YÜREĞİM.BİR IŞIK ÇARPIYOR YÜZÜME,BİR SICAK YÜRÜYOR GÖĞSÜMDE.

ANLIYORUMKİ SEN VARSIN.SEN ORDASIN.SEN GELMİŞSİN.

BAKMADAN BAŞIMI ÇEVİRİP SENİ GÖRMEDENVARLIĞININ FARKINDAYIM.

EY UZAK UZAK BAKTIĞIM GÖZ GÖZE GELMEDEN,SAÇINI OKŞAMADAN,DEĞİL BİR RÜYAYI BİR CÜMLEYİ PAYLAŞMADAN SEVDİĞİM SEVGİLİM.

BİR AŞK FİLİZ VERDİ,FİDAN VERDİ ,KÖK SALDI İÇİMDE

Bu şiir toplam 652 kez okundu.
29.05.2008

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©