DUYURULAR

devrim esmer sensiz hayat cennet değil cehennem Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

devrim esmer

sensiz hayat cennet değil cehennem

sensiz hayat cennet değil cennem mutlu olmak belkide benim hakkım değil düşmüşüm belkide sonu olmayan yalan bir aşka mutlu olmak benim hakkım değil içten gülerim bilmem şu dertli başımı alıp nereye giderim yok tutacağım dalım yok sığına bileceğim bir limanım yedim feleğin tokadını ne güler ne ağlarım tutacağım dal ararım mutlu olmak benim kaderim değil düştüm gurbetin yollarına kimim var kime gideyim bazen asi bir rüzgar eser alır beni benden sensiz hayat cennet değil cehennem olur bana yanlız kaldığım şu gecelerde azrail olur geceler çöker bağrıma umudum yok yarına güneşim doğarmı yarına bilmem şansım gülmedi birgün bahtıma bu dünya yalan hiç kimse güvenmesin yalan dünyanın nalına tahtına içim dolmuş kan ağlarım gözlerim hasret dolmuş anam babam kendi evladına el olmuş yanlızlık ben doğmadan anlıma yazılmış mutlu olmama felek hep engel olmuş nereye gitsem bilmem anneme mi umut bağlasam yoksa baba''mı umut bağlasam gücüm yetmez feleğin işine çevire bilsem keşke şu yalan dünyayı tersine çoçuklar gibi için için ağlarım sahipsiz kaldım bende şu dünyada sen düşürdün felek beni bu hale bitmeyen hasretim kimse gelip görmez derbeder halimi bende şiirlerime döktüm derdimi kederimi çıktım dağlara haykırdım dağlara taşlara sesimi yalan dünya''ya gece gündüz açtım ellerimi yalvardım allah''a sevecek bir yar versin diye şu bahtıma şansıma hep boyun eydim bugün olmaz yarın olur dedim belki şansız şansıma sevecek yar çıkar dedim ya sabır ya sabır dedim bunca sene sabır ettim şunu anladım ki felek ne görür ne duyarmış beni ağlamadık günüm isyan etmediğim şanslı günüm gecem olmadı bu hayat bana cennet değil bir cehennem''miş sevmek bana göre değilmiş babam''dan yedim en büyük darbeyi kendi öz annem''den duydum en ağır acı sözleri ağlasam silenim olmaz göz yaşlarımı başımı alıp gitsem bu diyardan çok uzaklara nerdesin diye arayıp soranım bile olmaz boynum büyük anam babam yüzünden içimde bir özlem var sızlar günden güne üvey kardeş demedim sevgimi şevkatimi onlardan esirgemedim kaşlarına rüzgar deysin istemedim bir güzel sevdim ellere verdim gece gündüz demedim yar senin yollarını bekledim kimsenin kalbini kırmadım yar sen burdan gideli hep ağlayıp gülmedim mutlu olmak benim hakkım değil kalbiminsesi.com.net@hotmail.com Şair devrim esmer...

Bu şiir toplam 633 kez okundu.
22.05.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©