DUYURULAR

Yağmur GÜNENÇ Prens B Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Yağmur GÜNENÇ

Prens B

bi prens bide prenses varmış zamanın bi gününde,bi yerinde,delice...
aşığım diyemeyen 2 aşıktık seninle b,
korkardık,çekinirdik belki de..
bunu sana yazdım
ama sen bilmeyeceksin belki b,
kurtarma payına gerek kalmıyor bazen,sen bilmeden de severim ben,bilmen ve bir şeyleri değiştirmen karşılığında yazmış olmak değil bu hem..öyle işte,kendim için,söylemediğim aşkım için,
sözlerle sevebilmek,hatıra bırakabilmek,darmadağın kalmamak için...
masal gibi b,
leyla gibi,aslı gibi,
aşka aşıklar gibi..
birdenbire...bazen kalbi yönetemezsin,sana sormadan sever,sahiplenir öylece..
bende kalbini yönetemeyenlerdenim b,
ama iyi ki de yönetemedim
ve biz olduk,tekil ruhumuzu savurduk orta yerde...
devrilmiştim,kurallı bir cümle oldum sayende..
ama senden çok bişey bekleyemiyor,kızıyorum kendime,
hem görünen geçmiş zamandan düşmek öyle zor ki mişlilere..
üzülüyor insan geçmişine...
her şey aslında öyle güzeldi ki
biz bir büyüydük aşkımızla
ama benim büyülerim tutmuyor pek
en güzel yerindeyken bitiyor hep
sürekli bir korkuyla taşıyorum seni b,
ne zaman umudunu kesicek benden diyorum,
gitmesen olmaz mı,ben bi kere de yanılsam olmaz mı?
korkmadan sevsem,ben beklesem sen gitmesen
ve o telefon her öttüğünde mesaj başkalarından değil,senden gelse
susmasan(k),ben ne zaman çok konuşsam sen yolda oluyorsun ve ben geri çevirmiş oluyorum..
yüzsüz müyüm,aşık mı diye düşünüyorum
kendime kızıyorum,her defasında böylesi oluyorum
yanımda olmayan,evet aşkın reel hali ..ne güzel,
ama sen..
gidersen..
benim halime bişey denmez
aşkın elif hali be hali diye hecelerim kendimi bir ömür
ben aşka aşığım b,
hep hissettirdim sana az çok bunu,
ben severim,ben beklerim gibi
ama sen
gibiler ülkesinde gibi gibi sevme beni
gitme..
diyemiyorum tabi..canın yanmasın
sen her; ama sarılamıyorum diyişinde benim içim acıyo ama susuyorum,
sana sürekli avuntu vermekten yoruluyorum.
bazen kendim bile inanmadığım hayellerimsin benim b,
yıkmaktan korkuyorum,
şubat 14 de geliyor,
ve biz geriliyoruz,karda donmak üzereyiz belki de öldük ve ben hala sana elimi uzatıyorum doğru mu?
sense cevap veriyorsun ben konuştukça,hani hala burdayım gibi
ama yok gibisin b,
susmuş gibisin
ve ben hala senin o güzel sözcüklerini saklıyorum..
sende,biliyorum..
bazen kalanlarla avunuyor insan,iyi oluyo
hem de neredeydik nerelere geldik onu gösteriyo
sanki birinin elinde kum saati var bana tutuyo
doya doya yaşayamam diye korkuyorum
bazı şeylere belki zamanım yetmez,o yüzden böyle delinim çatlağınım senin..
hmm konu güzel değil değişelim oldu burası :)
söylemiştim sevgili(m) b,
ben aşka aşığım
gitmiyorum bi yere,
sende belki böyle duruşlar yaşayacaksın bi süre
sonra geri gelip sen gevezelik yapacaksın benim yerime..
burdayım:)
sen gelene kadar burda...
küçüktün koşuyodun yanıma,hatırlıyorum çocuğğ :)
o zamandan belliydin,bi kere de ben hep gel derim ki sana demiştin,
şimdi bende sevdim seni,perde dışına aldım sevgiden nefret ettirenleri,
ve şimdi tam hayali aşmışken..
tamamlanacakken
sen nereye,ben,ben...
ben her zamanki halime,
bir gemi bayrağı
sallanıyorum samyelinde
sen tutmayınca da dağılıyorum öyle..
ama şimdi söz sende b,
ben susuyorum
uyan,gitme
seviyorum
söylediğim gibi çok hemde..
ve ben beklerim b..
darsaadette görüşmek üzere
hayalde değil...
beni bekle diyor titreyen dudaklarım
korkarak..kal öyle.benim b'm olarak..ve beni:
b...
e
k
l
e
.

Bu şiir toplam 589 kez okundu.
2.06.2011 19:20:43

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©