DUYURULAR

Sezer Sevimli Seni Sevmek Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
1
Şiire puan verin!

Sezer Sevimli

Seni Sevmek


Seni sevmek, bana hayatin ne kadar anlamli, nefes alip verisimin bana verilmis kocaman bir hediye oldugunu gösterdi. Sabahlari yeni güne kocaman bir gülümsemeyle baslamanin tadina vardim. Hiç bir zaman bir anlam yüklemeyi basaramadigim yildizlarin hepsinin artik baska baska bir sürü anlami var. Onlara her baktigimda; birsinde gözlerini, birisinde gülüsünü, bir digerinde ise senin bana hediye ettigin yasama sevincimi görüyorum. Ve onlara her baktigimda Allah'ima binlerce defa sükrediyorum. Beni senin gibi bir hediyeyle mükafatlandirdigi ve seni hayatima soktugu için... Insanin hayatta kendini sansli hissetmesi kadar güzel bir sey olamaz herhalde! Benim de kendimi sansli hissetmemi saglayan sensin. Senin sevgin... Sen dogan yeni günüme en büyük sebepsin.

Seni sevmek, sanki bütün dünyaya kafa tutmak, bütün kötü seyleri pembe görmek... Hos sen yanimda olduktan sonra gerekirse dünyaya da kafa tutarim. Bilirim ki sevgin, askin yanimda. Bilirim ki düssem de, yenilsem de beni kaldiracak olan eller senin ellerin... korkmam bu yüzden. Çünkü sevmenin ne kadar güçlü, ne kadar yüce bir duygu oldugunu sen ögretin bana... Seninle birlikte yeniden dogdum ben, seninle emekledim, seninle yürüdüm, ilk sözcüklerimi senin yaninda söyledim. ilk göz yaslarimi senin için döktüm. Anlayacagin hayatimi seninle en bastan yasadim, her seyi sende temize çektim ben. Hatalarimi, günahlarimi, asklarimi...

Tek korkum seni kaybetmek... Senin beni, sadece ikimiz için kurdugum dünyamda dünyamizda tek basima koyup gitmen... tek korkum her yeri seninle, kokunla dolu olan bu yerde beni senden, senin o güzel gözlerinden mahrum birakip gitmen. Ben senin gözlerinin içinde bogulmaya raziyim. Yeter ki bana olan sevgin, askin eksilmesin

Bu şiir toplam 440 kez okundu.
1.03.2013 09:03:54

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©