DUYURULAR

Mustafa Kayıkcı GECEM GÜNDÜZÜM Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mustafa Kayıkcı

GECEM GÜNDÜZÜM

Gül yüzünde gülücükler açmış, mutluluk dudaklarını yansımış ve seni bana bağlamış,
Gözlerindeki o tatlı tebessüm sanki seni deniz yapmış, ufuklarda bi kara parçası olmuş gözlerin,
Her gördüğüm fotoğraflar seni bana daha da bağlıyor, bu bağ bizi biz yapıyor belki,
Saçlarını toparlayınca gül yüzünü öylesine göstermiş ki, karlı dağlar bile yanında soluk kalmış,
Donmuşum o karlı dağlarda ve senin o sıcacık bakışlarını hasretle beklemişim ısınmak için,

Her hareketini öylesine hayranlıkla izliyorum, gözlerimi senden alamıyorum, şelale misali sadece seni izliyorum..
Elini çenene koyduğunda dalıveriyorum, acaban şimdi neler geçiyor aklında diye,bilmek istiyorum,
Elini yanağına koyduğunda bu sefer, bakakalıyorum, bi düşünce sarıyor beni, acabalarla dolu....
Elini alnına koyduğunda seni sıktığımı düşünüyorum; seni üzmek, kırmak, yıpratmak asla istemiyorum...
Yazılanların sadece senin için olduğunu bilmeni istiyorum ve bana güvenini asla boşa çıkarmamak için çabalıyorum...

Her renk seni bi başka gösteriyor, gökkuşağı misali bütün renkleri görebiliyorum sana bakarken....
Siyah seni ağır ve başı dik gösteriyor onurlu ve gururlu bi o kadar da hüzünlü ve matemlii....
Kırmızı sana öylesine yakışıyor ki, sanki sen olmazsan o rengin bi önemi yok gibi geliyor....
Beyaz renk seni ne kadar temiz ve iyi olduğunu gösteriyor, dağın eteklerinde yetişen bi kardelen gibi...
Aslında yazacağım ve yazmak için binlerce neden bulacağım bütün renkler, sen olduğun için güzel olacak...

Saat geçiyor,zaman daralıyor belki bende bi asker gibi senin safağını bekliyorum, başım dik seni özlüyorum..
Senin nöbetini tutuyorum, sen olmazsan bende olmam diye saatlerce seni bekliyorum, bıkmadan usanmadan...
Beklerken düşünmüyorum nedenleri niçinleri çünkü sen varsın sonunda o karanlık vadilerin ışıklı yamaçlarında..
Aklımdan çıkmanı istemiyorum, çıkmaman için sana her gün şiir yazıyorum; gecem senin gündüzüm senin....

Bu şiir toplam 843 kez okundu.
30.09.2006

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©