DUYURULAR

Mustafa Kayıkcı HAYALLERİM VE GERÇEKLERİM Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mustafa Kayıkcı

HAYALLERİM VE GERÇEKLERİM

Artık sana bakınca ağlamak istiyorum, bu ağlama mutluluk gözyaşları ve ya seni üzürsem diye
Gözlerinin içine bakınca bütün yaşamışlıklarım boş geliyor, bütün arkadaşlarım her şey..
Sensiz geçen her günün boş ve anlamsız olduğunu düşünüyorum, sadece sen varsın..
Sen karşıma çıkmasaydın ben kiminle olacaktım hiç düşünemiyorum, iyiki varsın..
Anlayamacağım bi girdabın içine girdim, ve sonunda sen varsın, nasıl olacak ne olacak bilmiyorum.
Ben hayatta kimseye bu kadar söz yazmadım, yemin ediyorum, kimseye bu kadar ilgilenmedim..
Seninle konuştuğum için Allah a dua ediyorum., ve şunu bilki daha anneme ben şu kızdan hoşlanıyorum bile demedim.
Dün seni konuştum yatmadan önce, annem bırakma ne olursa olsun...ama ona da sor dedi
Sonuçta onunda üzülmesini istemem çünkü çok sevdim bana benziyor halleri dedi..
Sana defalarca söyledim, ben seni üzmek kırmak darıltmak incitmek en ufak bi kötü söz sarfedemem..
Aslında ben bunu kimseye yapamam, yapsamda zaten pişman oluyorum..bu seferde kendimle hesaplaşıyorum..
Banu buluşacağımız günün benim için önemini anlatamam sana, ben bile tahmin yürütemiyorum...
Çünkü sen benim için dünya oldun..ve sen o dünyada teksin..bunu sana nasıl anlatmam gerekli onuda bilmiyorum..
Sana bu kadar kısa bi sürede bunları nasıl yazdığıma bi anlam veremiyorum, çünkü seni karşıma Allah çıkardı..
Sana şunu söyleyim ve Allah ın huzurunda yemin ediyorumm..hiç kimseyi bu kadar çok sevmedim...kimseyi...
Ben seni üzmekten o kadar çok korkuyorum ki..eğer bi gün sana kötü bi söz söylersem diye..
Şimdiden düşünüyorum acaba o zaman gelirse nasıl olurda kendimi affettiririm, ne yaparım diye..
Eğer sana kötü bi sözüm olursa, kendimi hiç affetmeyeceğim...yüreğimle sevdim seni..
Yüzündeki o gülüçük bi gün benim yüzümden kaybolursa ne yapacağımı bile bilmiyorum...

Bu şiir toplam 498 kez okundu.
30.09.2006

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©