DUYURULAR

Mustafa Kayıkcı SEN YOKSAN YANIMDA Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mustafa Kayıkcı

SEN YOKSAN YANIMDA

BU GÜN YİNE SENSİZ GEÇEN Bİ GÜN OLDU BANA VE BEN AKŞAMI BEKLEDİM...
AMA SEN ÖYLE Bİ SEN OLDUN Kİ BEN BİLE KENDİMİ UNUTTUM AMA SENİ UNUTAMADIMM..
NE SENSİZ OLUYOR NE DE SENSİZ Bİ GÜNÜN GÜZEL GEÇİYOR...
UMURSADIĞIM İNSANIN Bİ GÜN MUTKALA BENİM YANIMDA OLACAĞINI HİSSEDİYORUM..
VE O GÜN BENİM DÜNYADAKİ EN MUTLU GÜNÜM OLACAĞINI BİLİYORUM...
ÜMİDİM HİÇ Bİ ZAMAN TÜKENMEYECEK SENİ HER ZAMAN BEKLEYECEK BİR YÜREK OLACAK..
BU KALP SANA YETECEK KADAR BÜYÜK BUNA EMİN OLMANI İSTİYORUM..
BAŞIN SIKIŞTIĞINDA DERTLENDİĞİNDE ÜZÜNTÜLERİNDE BAŞINI KOYABİLECĞİN Bİ OMUZ
SENİ HEP BEKLEYECEK VE SEN EĞER KABUL EDERSEN KALBİM SENİN OLACAK...
SENİN HER ZAMAN YANINDA OLACAĞIM, SEN BENDE BEN SENDE YAŞAMAYI İSTİYORUM..
SONBAHARDA KURUMUŞ YAPRAKLAR,AĞAÇLAR,KUŞLAR, GÖKYÜZÜ VE OKYANUSLAR SENİ SORUYOR...
BİLMEDİĞİM Bİ OKYANUSA YOLCULUK YAPIYORUM, ARKAMDA HERŞEYİ BIRAKARAK SANA GELMEK İÇİN..
BÖYLE Bİ OKYANUSTA BOĞULMAYI VE FIRTINALARI GÖZE ALARAK SANA GELMEK İÇİN...
BEN NE YAPTIYSAM SANA OLAN SEVDİMDEN YAPIYORUM VE O OKYANUS SENİ BENDEN KOPARMAYA ÇALIŞIYOR..
HERŞEYE RAZIYIM AMA SENSİZ OLAMAYACAKSAM BU DÜNYA Kİ ŞU AN ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM...
GÜLMEK NEŞELENMEK EĞLENMEK GEZMEK DOLAŞMAK YÜRÜMEK BUNLAR NE İÇİN SEN YOKSAN YANIMDA...

Bu şiir toplam 671 kez okundu.
30.09.2006

K.Emre KARABACAKOĞLU
valla üstadım harika olmuş
başarılarınızın devamını diliyorum ve bu müstesna çalışmalarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

1.10.2006 21:31:14


orkunates
güzel yazmışsınız ..tebrikler ederim...

30.09.2006 22:48:57


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©