DUYURULAR

fatma nur tek gerçeğimsin Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
3
Şiire puan verin!

fatma nur

tek gerçeğimsin

Her geçen gün biraz daha artıyor içimdeki hasret ve aşk.
Seni görmek istiyorum,seni uyurken izlemek.
Seninle sevmek,seninle gülmek.
Seninle yaşlanmak ve seninle ölmek.
Gördüğün gibi tek sen varsın:
kalbimin aklıma ben sevdim sende sev dediği.
Bir hayalim var sevgili:
Şarkılar söyleyerek uyut beni.
Bir dileğim var sevgili:
Benim seni sevdiğim gibi sende sev beni.
Bir sen varsın sevgili.
Uğruna ağladığım ve bu kadar çok sevdiğim.
Uğruna canımı dahi vermeyi göze aldığım tek kişi.
Sen belki herşeyim değilsin
Şu hayatta ki tek gerçeğimsin.

Bu şiir toplam 922 kez okundu.
28.09.2013 14:36:04

muse fairy
merhaba ben muse ben bu şiiri siteye üye olmadan yazmıştım.Yani bu şiir benim fatmanur un değil ayrıca ben 6.sınıfa geçmedim.Ben 14 yaşındayım.Şiiri birde benim sayfamda okumanızı tavsiye ederim...

6.10.2013 08:54:30


AHMET SAİT AKBEN
İnsan etkileniyor ister istemez şiirlerinizden fakat birde benim şiirlerimi okumanızı tavsiye ederim hep yaz yaz nereye kadar, fakat güzel yazmışsınız... Yüreginize saglık...

2.10.2013 21:43:30


Enver Özçağlayan
Fatma Hanım, sizi yazdıklarınızla hayâl etmeğe çalışıyorum. Siz çocukları sıkıştıra sıkıştıra, etini budunu sıka sıka mı seversiniz, bir köpeği sevseniz onu yolar canını acıtarak mı seversiniz? Zira sevginizi ifade tarzınız öyle abartılı ve taciz edici ki; ben böyle bir sevgiliye dayanamazdım doğrusu. Bu sizin tahliliniz gibi gözükse de, şiirinizin tahlilidir aslında. Zira şiirinizde sevgilinizden istekleriniz, adeta yumruklayarak onu icbar edercesine, nezaket, aşk, sevgi tabirlerini yerli yerine oturtmaktan uzak, dolayısıyla şiirsel olmaktan da uzak. Arada bir geçen sevgi tâbirleri dahi adeta birer mecburiyet unsuru haline getirilmiş. Oysa sevgide herşey; kelebeğin çiçeğe dokunuşu gibi olmalı, meltemin sıcak akşamların üzerinden geçtiği serinletici esinti gibi olmalı.Oysa sizin tarzınızda bir fırtınayla karşılaştım. Bu tarzı değiştirmenizi tavsiye ediyorum. Hayallerinizi ipeksi çerçevelerle kuşatın.Yani sözü şiire çevirin...Selam ve başarı dileklerimle... Enver Özçağlayan (Aksakal)

2.10.2013 18:01:45


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©