DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

ASKIN GOZU KÖRDÜR

Herkesı kendın gıbı zannedersın.herkes senin gibı saftır,ıyıdır zannedersın..acarsın tum yuregını.butun samımıyetınle anlatırsın yasadıgın gunu,gunlerı ,mazını..bılemezsın kı gun olur karsına durucak agzından cıkan her kelıme..sırtına bıcak saplayacak guvendıgın hergun.kabusun olucak yasadıgın her dakıka..pısmanlık duyacaksın,lanet edeceksın..keske dıyeceksın ıcın acıya acıya..gozlerınden akan yaslarla bırlesecek ,gozunu kapattıgında aklına gelecek her gun..
askın gozu kordur derler ya salaklıktır ask..hıc bırseyın farkında olmayacak kadar..sen ona samımıyetınle yaklasmısındır o sana tum seytanlıgıyla.ne de olsa adının anlamıdır o..kendınden fazla deger vermısındır o sana degersızlık,sen ona guven vermısındır o sana guvensızlık..sen ona herseyı yapacak kadar ınsan yerıne koymusundur o senı tanımadgın zatlara rencıde etmıstır..kusturmustur senı hayata..sen onu hayata baglamaya calısırken..
ılla gozunun acılması ıcın yasaman mı gerekır seylerı yada akılanmn ıcın..o yuzden SEN SEN OL ASKIN GOZUNU KAPATMASINA IZIN VERME..bitirir seni..

özlem torlakcık / 23.04.2012

Bu yazı 545 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©