DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

MÜSLÜMAN OLMAK.....................!!!!!!!!!!!


Bazen öyle acır ki canımız isyan etmek isteriz.
Neden ben deriz neden ben demek bencillik değil mi?
Kendinin başına gelmesini istemediğini başkaları için istemek gibi...
Farkında olmadan o kadar çok hatalar yapıyoruz ki, birinin yaptığı hatanın bedelini ödediğini gördüğümüzde haketmişti diyoruz.
İnsanı tüm hatalarına rağmen tövbesine karşılık rabbim kulunu affederken biz daha da beter olsun diyoruz., biz kimiz ki kendimizi insanlara eziyet edecek onları üzecek kadar üstün görüyoruz.
Başarıya ulaştığımızda da çalıştım çabaladım ben yaptım diyen bir çok insan size bu aklı, zekayı veren yaradana şükretmeyecek kadar aciz misiniz?
Dört duvara ve aptal kutusu denilen televizyonlara aldanıp ömür geçiriyoruz ama iki rekat namaz kılmaya, abdest almaya zaman bulamıyoruz...!
Bir çok bahane var çalışmak,okul,hayat şartları,hastalık
hepsi boş bu gün var yarın yok.
Bir tülbent yüzünden hayatınız rezil olmaz kariyerinize de engel olmaz.
Çıplak kalmaktan kurtulursunuz...
Dua etmenin tadı bir başka hele namazı kılıp uyumak ne büyük huzur....
Müslümanım değip arada kalmayın artık ya sözünüzün arkasında durun hergün beş vakit güzel yaradana isyan etmeyin yada orda burda din anlatmayın sussun.....!!!..

HAYAT SİZİ YÖNETMESİN SİZ HAYATI YÖNETİNNNN....

gül kara melek / 28.05.2013

Bu yazı 506 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©