DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

Ben & Sen

Seni özledim biliyor musun . Sesini, kokunu, gülüşlerini seninle geçirdiğim o güzel günleri özledim. Herşeyimle herşeyin olmak istemiştim ben . Ellerimi tutarken bana verdiğin o huzuru özledim. Herkes küçük kalmak isterken ben büyüyüp senin olmak istemiştim. Peki sen ne istiyorsun ?. Seni kendimden bile kıskanıyorum , kimseyle paylaşamıyorum. Gün gün sana yakınlaşırken şimdi uzaklaşıyorum. Aslında sen uzaklaşıyosun of ne bileyim ya ben seni gerçekten çok özledim. Sen benim nefesim, yaşamak için ihtiyacım olan kalbimsin, kısacası herşeyimsin. Bir farklıydın bende bakmaya doyamadığım yanında utandığım tek kişiydin. Seni görünce kalbimin ritmi değişiyordu , peki şimdi nerdesinde kalbim atmaktan yoruldu ve durmak üzere. Ne garip değil mi senden başkasını sevemiyorum senin için canımıda verebilirim mesela. Bana yeniden aşık olur musun kütfen, ben çok yoruldum ağlamaktan ve üzülmekten. Bazen diyorum acaba ölsem kutrulurmuyum sonra diyorum ki ölsem unuturmuyum. Sen benim için herşeysin geleceğimi vaadettiğim kişisin. Sana zararım dokunmaz ki benim ben çok saf severim, ne yapsan affederim. Mesela senle yastık savaşıda yaparım ama sende sev olur mu ?. ,ben sana kıyamıyorum bide bir kere gülsen kızgınlığım geçer yani . Aslında güldüğüme bakma ağlıyorum. Yokluğun ölümün sessizliği gibi gelmişken gitme nolur. İstersen her gün dana seni sevdiğimi dahi söylerim ama gitme. Kalbim acıyo be yokluğunda iyice eridim bittim, yoksa fazla mı ileri gittim. Ben seninle mutluyken çektiğim bu acı neden. Kalmana tek sebep ne biliyomusun insan kalbi olmadan yaşayamazmış peki ben neden kalbimi kaybedeyim .

zeynep karakaya / 20.04.2014

Bu yazı 467 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©