DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

İşsizlik..

Ülkemizdeki İşverenler O Kadar Acımasızlar ki…
Herkez deneyim istiyor, tecrübe soruyor. Verin ki deneyim kazanalım !
Süpermarkete kasiyer alacak olan işveren dahi 5 yıllık tecrübe en az 2 yabancı dil bekler hale gelmiş:):) Hayırdır yahu süpermarketler de mi ihracat mı yapar oldu. Bu neyin işgüzarlığı ..
Bir de gençlere çamur atılıyor : iş beğenmiyorlar falan filan..
Yahu arkadaş kimsenin bir anda Holdingin başına müdür olmak gibi bir hayali yok.Basamakları birer birer çıkmaktır bütün derdimiz.
Ama yolumuza taş koymayıp basamakları çıkmamıza yardımcı olsanız bizler de kendimizi yetiştirip bu Ülkeye faydalı olabilme adına elimizden gelen gayreti gösterebiliriz.
Ama okuyan çabalayan insan değer görmeyince Yurt Dışında Çalişiyor ve Oraya Hİzmet Ediyor..
Sonuç olarak da Türk Gençliği boş , karamsar , tenbel , iş beğenmez bir nesil olarak anılıyor.
Üniversite mezunu bir adama sen çay servisi yaptırmaya kalkarsan elbette barındıramazsın. Tamirhaneye çırak alırken ezersin, gururunu kırarsın kısacası adam etmek için her turlu eziyeti çekmesine göz yumarsın..
Ama bizler vasıfsız insanlar değiliz.
4 yıllık okulu kazanmayı başarmış, bitirmiş ve geleceğe adım atmaya , kendi alanımızda ilerlemeye çabalayan ama sonucunda işsizlik ve işgüzarlığın etkisiyle 3 kuruşluk maaşlara anlamsız işler yapan birer birey haline geldik.
Tüm işverenlere ve ensesi kalınlara buradan teşekkür ediyorum…


Kenan Türkmen / 6.08.2011

Bu yazı 436 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©