DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

GERÇEKLERİ NE ZAMAN ÖĞRENECEĞİZ

İngilizlerin özelliklede, Yahudi Siyonist İngilizlerin Osmanlıya ve Müslümanlara ne aşağılık tuzaklar kurduğunu son zamanlarda daha da iyi anlıyoruz. Osmanlı ve Müslümanlar merhametlerinin kurbanı olmuşlar.. Adalet unutulunca merhamet Osmanlının yıkılmasında başrol oynamış. Osmanlı Yahudileri zulümlerden kurtarmış. Onları getirip selaniğe yerleştirmiş. Rahat, huzur içinde yaşasınlar diye onlar ne yapmış.. Her zaman Osmanlımın kuyusunu kazmış.. Bir kişi hem Yahudi Siyonist hem de İngiliz postuna bürünmüşse yılanları şahıdır.. Uzak durmak en doğrusu! Dünyada nerede kan gözyaşı varsa orada mutlaka Siyonist Yahudi parmağı vardır. Çünkü onlar kandan beslenirler. Savaşlar üç yıl olmasın bunlar kahırlarından ölürler.. Osmanlıyı Araplara, Arapları Osmanlılara düşman gösteren, bütün dünyada karışıklıkların sebebidirler.. Amerikalıları, Kuzeyli- Güneyli diyen bir birine düşürenler. Çin de Mao maskesiyle sızan. Hitleri kullanıp, Yahudileri yakan, Türkiye de sağ-sol.. Dinci- laikçi, Kürt-Türk.. Bütün hainlerini başı bu Siyonist Yahudiler ve İngilizler bunları tanımayan milletler. Onların oyuncakları olurlar farkında bile olmazlar.. Bizdeki hainler gibi. Kimi hainler Ermeni girmiş Kürt kıyığına, kimi Yahudiler girmiş Türk kılığına.. “” O almasaydı olmazdık”” diyenlerin.. Tek doğruları cümleleri… Bunca hainliğin kaynağı bulunup temizlenmeli.. Yoksa bize huzur yok.. Her kılığı giriyorlar arsızlıkları her yerde karşımıza çıkıyor.. Lütfen Münafıklara, Müslüman deyip veballere girmeyin.. Münafık aslını inkar edip, yalan, hile, iftira atanlardır.. Bunlar sınır ki kimse bizi anlamadı tanımıyor. Çok yanıldıklarını kısa zamanda anlayacaklar.. İNŞAALLAH..
Kimler kurdu bu memleketi kardeşim,
Yahudiler diyor biz kurduk,
Celal ŞENGÖR DİYOR biz kurduk,
Kemalistler diyor biz kurduk.
İngilizler diyor biz kurduk..
Memleketi kuran kurana,
Peki bizim dedelerimiz hangi devleti kurdu.
Öğrenelim gerçekleri artık. Yeter.
Tüm Müslüman din kardeşlerimizin Cuma bayramları bereketi olsun..
Dualarınız, sabrımız en büyük gücümüz, sabrın sonundayız.. Hayırlara vesile olur İNŞA ALLAH.

Çağdaş, İlerici Batıdan bir kare.
Kardinalin önünde uzanıp, Bereket bekleyen kadınlar.
Freud der ki : Kadın sadece erkeğin isteklerini yerine getirmeye yarar.
Rahip Tomas Lakvini : Kadın doğada yanlış dünyaya gelmiş bir yaratıktır.
Shovinhaver : Kadın saçı uzun aklı kısa bir hayvandır.
Yahudiler tahrif edilmiş Tevratta der ki : Beni kadın olarak yaratmayan tanrıya şükran duyarım

BİR DE İSLAM DİNİNİNE BAKALIM ;
Ve hanımlarınızla güzel bir şekilde geçinin ( Nisa 19)
Erkeklerin kadınlar üzerindeki hakları gibi, kadınların da erkekler üzerinde hakları vardır. ( Bakara 228)
Kadınlar hakkında iyi tavsiyede bulunun ( Hadis)
Kadınlar erkeklerin dengidir. ( Hadis)
Cennet anaların ayağı altındadır ( Hadis)
Onlar çağdaş, Biz gericiyiz, Bizim batılı hayranı ezik sığırların gözünde...
Düşünsenize bir İmamın önüde onlarca kadın uzanmış, İmamdan bereket bekliyorlar, Bizim medya ortalığı ayağa kaldırır, ama Papaz, Rahip, Kardinal yapınca görmezler. Çağdaş medeni Batı diye alkışlarlar...



EYYUP AKMETİN / 27.09.2019

Bu yazı 54 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©