DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

25- HİKÂYE Mİ? BAY BAY KIZLAR

Bizimki diğer okullarda okuyan arkadaşlarıyla konuşurken sınıfındaki kızlar hakkında konuşurlar. Bizimki durmaz yine bakın arkadaşlar kızlarla uğraşmayın, burası küçük bir yer. Kızların adı çıkar.. Evde kalırlar. Yalan, hile hoş değil. Arkadaşları güler, biz bir şey yapmıyoruz ki sadece ödevlerimizi yaptırıyoruz. Onlarda severek yapıyorlar. Ulan bu kızlar kendi ödevlerini yapıyorlar mı ki sizinkileri yapsınlar..
Meğer hakikaten öyleymiş. Bizimki bu iki kızı uyarır aklınca.. Bakın kızlar başkasının ödevlerini yapmak ne iş. Bakın kızlar ben sizinkileri tanıyorum.. Benim mahalleden arkadaşlarım onlara da söyledim.. Küçük yerde bu konuşmalar sizi yer.. geleceğinizi yer.. Demedi demeyin akıllı olun okulunuzu bitirin sonra ne yaparsınız yapın. Erkekler sizin gibi düşünmez. Arkalarına bakmadan bırakır giderler.. Tabii bizimkini dinleyen kim.. Şuur uçmuş. Kızlardan biri bizimkine derki sen bizi kıskanıyorsun, aramzı bozmaya çalışıyorsun.. Hadi gel de kızma.. Kızlar ben insanlık görevimi yaptım, gerisi sizin bileceğiniz.. Aradan aylar geçer Okulun son günleri kızların ders notları yerlerde saklanacak delik arıyor. Okul yönetimi aileleri çağırıyor çocuklarınızın durumları hiç iyi değil, ödevlerini bile yapmıyorlar. Bu gidişte sınıfta kalırlar biz sizi uyarmak için çağırdık.. Aileleri şaşırırlar bu kızlar harıl, harıl ders çalışıyorlar.. Öğretmen bey.. Öğretmende şaşırır. Ama durum ortada kızlar sınıfta kalırlar bu gidişte.. Veliler bunca çalışmaya bu kızlar nasıl sınıfta kalır.. Ne bilsin garipler. Evet! Kızlar ödev yapıyorlar. Ancak kendi ödevlerini değil erkek arkadaşlarının ödevlerini yapıyorlar çok akıllılar ya... Onların erkek arkadaşları sınıflarını geçiyorlar bay bay kızlar.. Deyip kendi yollarına gidiyorlar.. Yaktınız mı kızlar bir yılınızı biz uyardık dinlemediniz.. Şimdi haklısın deseniz ne olur demeseniz ne olur.. Güzel sözler dereyi geçene kadar. Ondan sonra acı gerçekler.


EYYUP AKMETİN / 9.11.2019

Bu yazı 57 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©