DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

TÜM İNSANLARA SİNSİ TUZAKLAR



Çok eskilere gitmeye gerek yok. ABD’lerinde Kuzey-Güney savaşını başlatıp, bu işten bol sıfırlı paralar kazanan zihniyet. Paraya ve güce doymadı. Daha yok mu dediler.. Osmanlı Cihan devletine göz diktiler. Çünkü Osmanlı varken, Müslümanları ve diğer mazlum milletleri sömürmek çok zor olurdu. Osmanlı devleti dünyada adaletin kılıcıydı.
Bunun için bu para düşkünü kişiler, diğer devletlerdeki yandaşlarını, kandaşlarını harekete geçirerek, Osmanlıyı yıkmanın planlarını yapıp uygulamaya geçirdiler. Osmanlının içindeki yandaşlar, kandaşlar içerde yalanlar, hileler, iftiralarla insanları birbirlerine düşman ettiler. Karıştırmak yıkmak, kolay, zor olan yapmak.. Dışardaki yandaşlar, kandaşlar İngilizleri, Fransızları, İtalyanları, ABD.lerini ve dünyanın her yerinden insanları ve onların liderlerini aldatarak, yine hileler, iftiralar, şantajlar, parayla hainleri satın alarak. Osmanlıyı savaşa mecbur edip, paylaştılar. Osmanlı Devleti çok zayıftı, geri kalmıştı, hasta adamdı demekle Osmanlı devletini değil kendilerini küçültüyorlardı. Çünkü Zayıf, hasta, geri kalmış bir devlet dediklerinin karşısına Dünyanın sözde süper devletleri bir araya gelerek çeşitli hilelerle, zalimliklerle, dönekliklerle yene bildiler.. Ne oldu dünyaya huzur mu getirdiler.?? Dürüst biraz vicdanı, adalet duygusu olan ecnebiler bile hala, Osmanlı olsaydı dünyada bu kadar zulüm gözyaşı, sömürgecilik olmazdı diyorlar. Osmanlı tarihini okuyanlar Osmanlıya hayranlıklarını saklamıyorlar. Savaşlar dünyada hiç eksilmiyor. 1. 2. 3. Dünya savaşının içindeyiz.. İnsanlar savaşıyor. Paragözler kendilerini özel insan üstü varlık sayıyor. Dünyayı sömürmeye devam ediyorlar. Müslüman ülkeleri bitirdiler. Şimdi sıra birbirlerini yemeğe geldi.. Bu sömürülerden, zalimliklerden insanoğlunun hiçbir menfaati yok.. Tek kazanan var İblis İntikamını, alıyor. Hem de düşmanlarını bir birine düşman ederek fazla yorulmadan. Son iki yüz yıldır kötüler hep kazanıyor. İblisin yardımıyla.. Sıra iyilerin kazanmasında İnşâAllah.. Bol dua, iyilikler, biraz gayret ve cesaret. Cesaret, kararlılık iman ile imanımızı artırmanın gayretinde olalım Her şeyin bereketini bulalım, şükrümüzü edelim..
Paragözlerin sonu yakın olsun,
Dünya insanlarının şuurların açılsın,
Mazlumların, masumların gözyaşları silinsin,
Savaşlardan, zulümlerden geçinenler helak olsun.
Dileriz, tüm insanlar iblise değil, Yüce Allah(c.c.)kul olsun.
120220


EYYUP AKMETİN / 19.02.2020

Bu yazı 61 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©