DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

SENSİZLİK PAYLAŞILMAZ

Sensizlik paylaşılmaz çünkü sensizlik yalnızlık demektir. Sen yoksan başka kimse yoktur benim için. Senin yokluğunu senden başka kimse dolduramaz, yerini kimse tutamaz.
Sensizlik paylaşılmaz. Sensizliği benden başka kimse anlayamaz. Ne eski sevgililerin ne küstüğün arkadaşların ne de henüz tanışmadığın insanlar. Onlar seni seninle birlikte tanıdılar, tanıyacaklar. Ben seni, daha seni bilmezken tanıdım. Ben seni önce hayal ettim. Senin gibi birini istedim. Tamamen sen gibi olmasa da istediğim, üç aşağı beş yukarı sendin. Mesela sarışın olsun derdim hep, gözleri renkli. Varsın olmasın. Biraz da sevsin beni isterdim. Varsın sevmesin, sevme. Ben seviyorum ya seni, o bile yeter bana. Gerisi aynı sen; cesur, gözleriyle konuşan, güçlü, esprili, ne düşündüğünü bilen ve onların arkasında duran, ne hissettiğini bilen ve onları saklamayan, güzel gülen, detayları yakalayan, yeri geldiğinde sevdiğini bile karşısına alan, hayatın kıymetini bilen ve onu dolu dolu yaşayan. Ve daha çok şey…
Sensizlik paylaşılmaz çünkü sen gibi bir şey daha yok. Tüm bunları yapabilen biri daha yok. Varsa da ben tanımadım.


Mavi Güvercin / 11.08.2011

Bu yazı 638 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©