nurdenizi
erhan,gökhan ikinizde süpersiniz.10:40 bunları okuyunca,sizi merak ediyorum isim yazmasaydınız bari,valla bende dayanamıcam,çok güldüm nerden bulmuş,argoda zencileri geçicez galiba:))
gökhan
erhan süpersin,sende az değilsin,burun konusunda tavsiyelerinide yazsaydın tam olurdu.mesala biz kardan adam yaptığımız zaman havuç takardık,ama havuç olmaz,havuç biblosu olabilir göz farınıda turuncu yaparsa,harika olur...:)
ERHAN
NERDEN BULUYORSUNUZ BU ESPİRİLERİ,GÜLDÜRDÜN BENİ,BELKİDE HAKLISIN POPONA KAŞ GÖZ ÇİZMEN DEĞİŞİK BİR KONSEPT,YANLIZ BURUN TAKMAZSAN BİR ANLAMI OLMAZ BURUNU YAPIŞTIRAMAZSINDA..:)))
FARUK EMRE
YETER YA BU OSURUKTAN ŞİİRİ BU KADAR TIKLAMA BOK BÖCEĞİ
melikem
ulan allah cezanızı versin bu poktan şiirin nesini beğendiniz götüme kaş göz çizzem bundan daha güzel olur
FARUK EMRE
arkadaslar lütfen bir oyuna geliyormusuz gibime geliyor ben kimseyi tanimam sadece buraya geldim ve samimiyetinize güvenerek siirlerimi koydum ama bundan sonra tek siirimi dahi bu siteye koymak istemiyorum sebebini bilmiyorum neden ama birileri bir oyun oynuyor ...ve ben bunu hem samimiyetsizlik hemde adaletsizlik olarak görüyor ve affiniza siginarak;sitedeki aktivitemden feragat ediyorum..mümkünse site yöneticilerinden ricam benim siirlewrimide silsinler...ve bunu Allah icin yapsinlar sabrimi daha fazla zorlamak istemiyorum..saygilar!!!
tolga namlı
arkadaşlar biri benim adıma yorum yazmış.tebiyesizlik etmiş.ben şiirime tıklamadım.o yorumu yazanın allah belasını versin
sema
bu şiiri bana yazsaydın seni öyle bi sarardimki cok etkilendim