Kübra ORHAN
Çok teşekkür ederim (:
fuat sülün
kimin ne dediği önemli değil...benim için KÜBRA ORHAN özel bir şairdir..!! okuyanlar okumayanlara anlatsın !! birde burası er meydanı herkes kalemiyle konuşur..!!
Kübra ORHAN
;)
Gül fidan
;)
Kübra ORHAN
Sinirlendiğimi nerden çıkarttın hem niye sinirleniyim sinirlensem emin ol bu tarzda konuşmazdım seninle beni anlamana sevindim ;)
Gül fidan
çekmiyorum şekerim sinirlenmene gerek yok.
laf ortaya gelsin mucizeler peygamberlere özgüdür.
Sende hayatta umudunun olduğunu anlatmışsn.
polimiğe gerek yok ;)
Kübra ORHAN
Ya gül bak ben seni anladım senin dediğine bişey diyomuyum ben o senin dediğin cümle hayet doğru bi cümle ama benim söylemeye çalıştığım şey farklı neden sen konuyu başka yere çekmek istiyosun ?
Gül fidan
Hala beni anlamamakta ısrarediyorsun kübra amaç sana laf atmak değil bu gerçek değişmez herkesn yaptığı bir hatayı gündeme getirmek istedim. senin anlatmak istediğin zaten açık ;)
Kübra ORHAN
Ben doğru anladığımı düşünüyorum sen bir cümleyi alıp çekmişsin ;)
Gül fidan
Evet bi bakmak vardır bide görmek vardır sende anlamak istediğin gibi anlamışsın yorumumu;)
Kübra ORHAN
Evet mucizeler peygamberlere özgüdür ama sen cümleyi nerden anlamak istiyosan ordan almışssın işte bakmak vardır birde görmek ;)
Gül fidan
Mucizeler peygamberlere özgüdür ;)
Kübra ORHAN
Devrim bu şiiri yazmamın nedeni en iyi arkadaşımın babasını kaybetmiş olması onun cenazesinden geldikten sonra böyle bi şiir ortaya çıktı içimden gelenleri yazdım hissettiklerimi normalde ise asla karamsar biri değilimdir mucizelere inanırım ;)
devrim esmer
kübra bu şiiri yazmanın gerekçesi nedir bilemem ama bukadar karamsar ve böyle şeyleri düşünme elbet herkez birgün göçecek bu diyardan Allah emri bu çare yok ama daha güzel şiirler yazman dileklerimle Facebook / Devrim Esmer Mersin
Gül ve Seyfo
Hea varsın kalsın salla :)
Kübra ORHAN
Cnm silinmiyoki boşver kalsın .d
Gül kara melek
yormumun birni silermsn fazla atmşm:)
Kübra ORHAN
Teşekkür ederim :)
Gül kara melek
yorumunu bğndm
Gül kara melek
yorumunu hiç fena bulmadım beğendim....