mustafa t�
bencede harika bir siir çok güzel olmus. doğrusu şiiri okurken gözyaslarıma hakim olamadım
ADALET PELİT
ÇOK HARİKA DUYGULAR. TEBRİK EDERİM GÜZEL BİR ŞİİRDİ AYDIN BEY.
Muhammed Akmese
saçma sapan bi şiir yalan bu hitler
emel özyılmaz
bu yaptığın çok ayıb ve utanç verici 1 günde bu kadar kişi girmiyor buraya ayrıca hadi diyelim girde de yazdı(imkansız)yorum bu kadar mı olur yorumların zaten yarısı hitini yükseltmenle ilgili ayrıca şiirin en çok okunanlar listesine girecek kadar hoşda değil.
Murat yildirim
Emeğine sağlık...
Ad - Soyad
evet bu siir hitlenmis kesin ama hitlenecek kadarda guzel bence
Ad - Soyad
uhauha adam kendini hitliye hitliye 1.yapıcak...ama tarzını beğendim ağar ağar hitliyosun kendini.dün 7.sırada ki şiir bu gün 2. büyük başarı...alkışşş
hakkı yalcın
emeine yuregine salik
ela
siir harika
ilginç???
yorum yazan kimsesnin adını yazmaması çok ilginç...kötü kokular geliooo..
Ad - Soyad
dj zuzu klplerinide izledim cok saol
Ad - Soyad
okurken o duyguyu yasayabiliyorumm
Ad - Soyad
guzel bir siir cok hos yuregine salik
Ad - Soyad
kardeşim şiire değil bnm lafım...ama hiç bir şiir 1 günde bu kadar hit alamaz.diyelim ki aldı 3338 kişinin okuduğu şiirde 14 yorum mu olur?kim bilir?belki yorumları bile gönderen arkadaş kendi yazıyodur...ortada olan bir şeyi bu derece inkar eden kişiden her şey beklenir...
Ad - Soyad
simdi hak yemeyin kardesim siir superrrr
Ad - Soyad
ozaman neden kandiriyosun:)
bn ne diorum?
isterse dj zuzu değil ya ...nazım hikmet mezarından kalkıp bi şiir gönderse bir kaç günde bu kadar hit alamaz...şiirlerin güzel olabilir, diycek bişeyim yok...ama bnden başka kimsenin bu hitleme meselesine laf dememesi.o yorumları yazanları da şüpeye sürüklüyo bnce...burada ki şairler şiirlerinin bu derece oy alması için yıllarca sabretmesi gerektiğini bilir...kimse kendini kandırmasın...
Ad - Soyad
bu kisilerin edip etmedigini dj zuzu yazip bakarsan kliplerdenda anlarsin canim kardesim:)
Ad - Soyad
hiç birşey söylemeye gerek yok kendi şiirini hitlemişsin işte.gerçi kim hitlemiyo ki şiirlerini dert etme...ama dürüst olmak her zaman için en iyisidir.en azından kendine karşı...
guldeste
gercekten guel bi siir ama yasatan sadece ask degil
Ad - Soyad
pekiya bu kiler 2362 kişi edermi cnm
Ad - Soyad
bu siteye gunde 15 kisi girsin isterse onemli olan sitenin degil inkin calismasi bu link bir anasayfada yayinaliosaki fala anasayfada yayinanir otaamtikmen burayida atar ayni yutubedeki kiliplerin alinisi gibi canım kardesim
Ad - Soyad
bu söylediğin bukadar hiti hakkında aldığını göstermez ki...bu siteye günde 2354 kişi giriyo mu sence?
Dj zuzu
atmis oldugum linklerde ve yonlendirdim kisilerde arasan bu sorunun cevabini cunku ben sadece buraya degil butun heryere siir ekliorum bakabilirsin kliplerede salicakla kal kardesim..
Ad - Soyad
kendi şiirini hitleyerek bir günde buralara geldin.kendini nası hissediyosun.diğer arkadaşlara haksızlık etmek hoşunamı gidiyo.snn bu yaptığına adilik derler...
Ad - Soyad
2186 hit mi?kardeşim kendi şiirini niye hitliyosun?sonra çok pişman olursun.böle bişey yapma...
ilkay
yuregine salik gercekten cok etkileyici
fadime guler
superr