DUYURULAR

Çoban Yıldızım Bu Kadar Zormu Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Çoban Yıldızım

Bu Kadar Zormu

Ömrümün manası,hayatımın anlamı,yaşantımın gayesi...İtiraf etsem de etmesem de bunca zaman bu sevgiye değermiydi bu dediğim;ama yinede ruhum dan silip atamadığım kalbimin hicran yarası...
Keşke o yılları hiç yaşamamış olsaydık da izleri bu günlere taşınmamış olsaydı bu günlerin..Keşke,ama keşke o bakışlarda buluşmamış olsaydık da ruhumu yerinden sökmemiş olsaydı o ela gözlerin,o güzel gözlerin...
Güülümm...! hiçmi manası yok,hiçmi anlamı yok duyduğun bunca feryatın,bunca haykırışın....
Sebeb nedir bunca zaman seni benden böylesine uzak,böylesine ayrı tutan..İzahı nedir böyle duyarsız davranışının..Gittiğin günden beri öylesine koptum ki hayattan,tutunmak öylesine zorki yaşama..
AAhh..! AAhh..!bir bilebilsen nasıl canıma yeniden can gelir,nasıl mutluluğa kavuşurum bir anda çıksan karşıma...Çıkabilsenn..!
Biliyor musun hayatımın anlamı;bunlar degil beni her zaman ağlatan
,zamanlı ya da zamansız beni taa derinlerden hıçkırtan,bunlar degil gülüm inan bunlar değil bana ölümlerden de ölümleri arattıran............
Hani şu bilinmezliğin,hani şu cevapsızlığın yokmu..Hani bunca feryatlara,bunca haykırışlarama tek bir cevap bile vermeyişin, suskunluğun yok mu..İşte beni ağlatan, beni kahreden,beni öldüren bu..
Buradayım..Hayattayım diye bilmek bu kadar zor mu...
bu kadar zor muuuu.........!?
O kadar korkutuyor ki beynimdeki endişelerim,duyduğum korku...Sen dünyada değilmisin gülüümm..!Hayatımın anlamı..Eğer yaşıyorsan ne bu sessiz kalışlar,arayıp da sormamalar..ne yaptım ben sana seni sevmekten sana kara sevdayla bağlanmaktan başka..Allah''a revamıdır seni böyle ölürcesine SEVENE.......!
Biliyor musun gülümm.!Bu sevdanın sırrını öğrenen belki de beni suçlayacak,kendi değer yargılarınca yargılayacak,belki de bu insan cehennemliktir diyecek..Varsın desin be gülüm..!Ne varki herkes birşeyi biliyor da;bilmiyorlar ruhumun fırtınasını,kalbimin ağrısını..
Herkes birşeyler hissediyor da;hissedemiyorlar yüreğimde yaratığın o yangının sonrasını....
Beni bir tek sen anlarsın gülüm....!! Ne çare ki sende hayatta değilsin; bilmiyorsun ruhum da yaşanan azabın zerresini..Ya da; kalbin taş kesilmiş
insafsızca karartıp duruyorsun hergün hayatımın umut çırasını ...Varlığımın yaşam çırasını..................!!!!

Bu şiir toplam 555 kez okundu.
8.09.2007

karagözlüm
yüreğine sağlık:))

8.09.2007 15:37:18


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©