DUYURULAR

şindar karakoç OKU MEKTUBUMU ANAM Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

şindar karakoç (şindar karakoç)

OKU MEKTUBUMU ANAM

CANIM ANAM SENSİZLİK NİYE BU KADAR CANIMI YAKIYO ŞİMDİDEN ÖZLEDİM SENİ KOKUNU KIZIM DİYİŞİNİ EN ÇOKTA SABRET DİYİŞİNİ HANİ HATIRLAR MISIN EKMEK BULMADIĞIMIZ ZAMAN SABRET DERDİN VE O AN GÜLÜMSERDİN BENSE GÜL YÜZÜNE BAKMAKTAN DOYARDIM ZATEN VE ÇOK ŞÜKÜR DİYİP SABREDERDİM PEKİ ŞİMDİ YOKLUĞUNA NASIL SABREDEYİM KİM BENİ SENİN GİBİ SARACAK SABRET KIZIM DİYECEK HAK VER CANIM ANAM NASIL SABREDEYİM BUGÜN SOKAĞA ÇIKTIM ANNEN YOKMU DİYE ALAY ETİLER BENSE SADECE SUSUP SABRETİM KOŞARAK EVE GELDİM VE BAĞIRDIM BENİM ANNEM VAR DİYE SENİN YOK OLDUĞUNU ZANEDİYORLAR AMA BİLMİYORLAR Kİ SEN HEP YÜREĞİMDESİN YEMEK YEMEYE ÇALIŞTIM AMA BOĞAZIMDA KALI VERDİ DIŞARI ÇIKMAYA CESARET ETİM AMA YAPAMADIM SENSİZ NE YEMEK NEDE GEZMEK SEVİNDİRİR BENİ SADECE SENİN VAR OLUŞUN GÜLDÜRÜR BENİ BİLİYORUM SENDE BENİM GİBİ NE YEMEK YİYON NEDE GEZİYON NE AĞLAYA BİLİYON NEDE GÜLE BİLİYON SENDE BENİM GİBİ SADECE ÖZLÜYON DEĞİL Mİ CANIM ANAM EVET ANAM HERŞEYE RAĞMEN DEDİĞİN GİBİ SABREDECEM VE Bİ UMUTLA SENİ BEKLİYECEM OLSUN HAYAT BENİ YENSİN OLSUN SENSİZLİK BANA KOYUVERSİN YETERKİ KALBİN BENİM OLSUN HAYATIN BİTMESİNİ DÜNYAMIN TÜKENMESİNİ İSTERDİM BİRTEK ZAMANI GERİYE SARABİLMEK İÇİN EVET OKU MEKTUBUMU ANAM HAYATIN NE KADAR BENİ YORDUĞUNU SENSİZLİĞİN SABREDİLMEZ OLDUĞUNU BİL BİLKİ GÜNDEN GÜNE NASIL TÜKENDİĞİMİ GEL GÖR....

Bu şiir toplam 566 kez okundu.
29.05.2009 22:18:38

gokan karakoç
bak bunu beyendım guzel canım benım

1.06.2009 20:47:03


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©